)Die van mij koste 59,95 en hij hangt nu heel sjiek... het is heel soepel leer en dan gaat dat automatisch..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)BiancUgo schreef:Ik heb ook de wave en had de bloemetjes ook maar die heb ik verkocht aan nouvel![]()
En idd nieuw zijn ze 69.95 ik had de wave te koop maar er misten een paar steentjes dus hou ik hem zelf maar en heb ik er zelf wat nw steentjes ingezet en je ziet er niets van.
En dit is hem met wat nw steentjes

Javmo schreef:Ik zag een tijdje terug deze in het zwart leer met blanke strass bij Freddy's in Nieuwegein. Die is echt schitterend! Helaas alleen in cob maat

Remember schreef:Die is inderdaad mooi, had er al naar zitten kijken. Wat ik wel vind is dat die V-frontriemen een beetje tegenvallen op een paardenhoofd, heb er nog geen een gezien die ik écht mooi vond staan. Lijkt wel of het moeilijk is een paard te vinden die het hoofd ervoor heeft!
Wat ik wel jammer vind is dat ze weinig van die 'hangende' frontriemen hebben. Ik heb er nu zo eentje, met een goud randje (zie foto's in onderschrift), maar wil er graag een met wat meer bling *D
patos schreef:Heb even in je wedstrijd topic gespiekt, die is idd wel mooi subtiel voor wedstrijden ed!
Javmo schreef:Ik zag een tijdje terug deze in het zwart leer met blanke strass bij Freddy's in Nieuwegein. Die is echt schitterend! Helaas alleen in cob maat
LaFunkyJazz schreef:patos schreef:Heb even in je wedstrijd topic gespiekt, die is idd wel mooi subtiel voor wedstrijden ed!
op www.justwestern.nl zijn volgens mij ook wat hangende
Skitter schreef:Javmo schreef:Ik zag een tijdje terug deze in het zwart leer met blanke strass bij Freddy's in Nieuwegein. Die is echt schitterend! Helaas alleen in cob maat
Oke ik weet dat ik illegaal bezig ben (fotos quoten) maar dat moest ff..
Deze is echt![]()
![]()
![]()
En hij bestaat in een andere kleur?? In bruine tuig heb ik namelijk geen intresse
Tja, bling bling he..tis wat allemaal...hoe meer hoe beter vind ik! Lekker glimmend![]()

lowara schreef:
oef.. deze vind ik echt onwijs mooi zeg! weet iemand hier de nieuwprijs van? of heeft iemand deze en heeft daar een foto van gemaakt als hij op een paardenhoofd zit?

Lotti schreef:lowara schreef:
oef.. deze vind ik echt onwijs mooi zeg! weet iemand hier de nieuwprijs van? of heeft iemand deze en heeft daar een foto van gemaakt als hij op een paardenhoofd zit?
zelfde vraag hier!