Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) gewoon goed in de gaten houden, en anders op sporthorses, kan je meteen stokmaat invullen.. Er zijn echt veel genoeg paarden die rond de 160 zitten met een ponyachtig uiterlijk, gewoon goed zoeken!

porscherider schreef:De eigenaresse van BM-stables zit hier op Bokt. Natasja is haar gebruikersnaam, maar ik weet niet of ik dit correct gespelt heb.
Het is Natasha 
Coby schreef:porscherider schreef:De eigenaresse van BM-stables zit hier op Bokt. Natasja is haar gebruikersnaam, maar ik weet niet of ik dit correct gespelt heb.
Niet helemaalHet is Natasha

ik vind arabieren wel heel mooi, die houden inderdaad dat mooie PONY uiterlijk

lotttttttt schreef:ja ik ben helemaal weg van arabjes,, heb nu een bijna volbloedje ( rond de 90 % arabisch ) Maar van rond de 1.60 zijn niet makkelijk te vinden.. want óf ze zijn niet beleerd en ik moet wel een paardje hebben wat zadelmak is, of ze zijn wel beleerd en dan lopen ze al hoog zodat ze onbetaalbaar zijnik vind arabieren wel heel mooi, die houden inderdaad dat mooie PONY uiterlijk
![]()
Qua maat misschien, maar voor de rest zijn het volgens mij gewoon paarden.
)
als het dan toch al een pony zou worden word het er ook gewoon eentje met pony uiterlijk
Toydoll schreef:Trouwens, als ik je een tip mag geven, je kan beter zoeken naar een pony met paarden uitstraling dan andersom...
Pony uiterlijk wordt op wedstrijden toch niet gewaardeerd, als je echt iets wilt bereiken zou ik zeggen zoek een paardgefokte E (KWPN) ofzo, een groot paard staat niet als je zelf klein bent. Als je wil gaan springen zou ik wel gewoon een normaal paard kopen, anders kom je nooit echt goed mee. Bij t springen telt de combi ook nooit zo.