5 jarige merrie loopt id sport, wordt 5 dagen id week gereden icl. buitenrit, dressuur, les, springen en wedstrijd. heeft daarnaast een dag rust (loopt bijna iedere dag op de wei) en wordt een keer gelongeerd.
(alleen in de les loopt ze van 1 uur tot 1.5u en voor de rest max. 30 minuten)
17 jarige merrie loopt id sport, wordt ook ongeveer 5 keer id week gereden, loopt verder iedere dag id molen, en daar zit ik ook ongeveer een half uur op. op de iets warmere dagen loopt ze meestal 45 minuten.
5 jarige hengst, kent nog niks loopt momenteel 2 dagen id week een half uurtje en dat gaat binnekort naar 3 keer id week verder loopt hij buiten. (maar hier heb ik nog maar 3 keer opgezeten en hiervoor deed hij niks)
4 jarige hengst, nog niet zadelmak zit ik eens id week op en dan max een half uur misschien wel 20 minuten? ik weet het niet echt haha
dus in totaal?: ongeveer 8 tot 10 uurtjes, de wedstrijden wat langer...en de buitenritten duren ook wat langer als een half uur en het hangt ook van het weer af.

)
. En ben bezig met het ijrijden van mijn Welsh A, maar wederom, ik doe alles behalve erop zitten