Mies7 schreef:marlo schreef:ik denk dat ik ongeveer de enigste ben die wel een lening heeft afgesloten voor mijn paard.
wilde zo graag een paard!, en ik kon gewoon niet meer wachten tot ik afgestudeerd zou zijn en genoeg geld gespaard zou hebben. ben wel nog studente en heb dus een studenten lening bij de postbank afgesloten. ben heel blij dat ik het gedaan heb.
ik zou denk ik nooit meer een lening afsluiten, maar ben wel heel blij dat ik het gedaan heb.
maar ja mijn paardje was ook wel iets goedkoper dan dit berag
( E 2300)
Hihi nee ik heb ook een lening afgesloten om een paard te kopen (zie hierboven ergens) dus je bent niet de enige!
Ik heb overigens ook 3500,- geleend, snap niet waarom iedereen er zo moeilijk over doet hoor...
Ik heb ook een lening uitstaan hoor...
Tja een lening is wel duur, maar als je zeker weet dat je de maandelijkse lasten kunt betalen, waarom niet... Ik heb Verona gekocht met geleend geld van mijn ouders (mazzel dus), als zij dat niet hadden gekund, had ik ZEKER WEL geleend. Want het was toen nu of nooit. En ik wilde geen paard: ik wilde Verona!
Je moet wel zeker weten alle maandelijkse lasten kunnen betalen. En dure operaties etc. Ja daar heb ik ook geen rekening mee gehouden, dat zie ik dan wel weer. Maar ik heb wel de luxe evt op familie terug te kunnen vallen.
) dus je bent niet de enige!