Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En hij doet het altijd beter na een rustdag... Maar dat is dus echt per paard verschillend. Mijn andere paard maakt dat allemaal geen bal uit.

Citaat:manege paarden lopen wel 3 x per dag een uur in die muffe bak en komen vaak niet eens buiten.

Citaat:maandag: 9.30-10.30 (moeder rijdt B nivo)
priveles dressuur: 17.00-17.45 (ik op M1 nivo)
dinsdag: caroussel 21.00-22.30 (moeder)
woensdag: priveles dressuur 9.00-9.45 (moeder)
pensionles 20.00-21.00 (moeder)
donderdag: pensionles 20.00-21.00 (ik)
vrijdag: bijrijder pensionles: 12.00-13.00 (B nivo)
ik springpriveles: 16.00-16.45 (tot 1m 35)
zaterdag: 12.00 pensionles (ik)
zondag bijna altijd wedstrijd en ander los buitenrit of iets anders. in de zomer wordt veel dressuur voor een buitenrit ingeruild.
Citaat:mijn moeder kan alleen met een groep omdat ze nog niet ver genoeg is om bijv met z'n 2en te gaan.
Waarom zet je dit schema hier neer met de vraag "Zo goed". Wat was je bedoeling daarmee? 

(zijn bijnaam) en zal zich nooit van je afkeren of zijn oren wegdraaien....
maar ik ben gek op mijn knuffelknollie! paardje"]
[quote="alf"][quote="Margreet schreef:Lichamelijk welzijn is niet het enige dat telt.
limmie"]
[quote="paardje schreef:over die lessen: ik zondag wedstrijd, maandag alleen met mijn andere paardje op het land en zondag weer wedstrijd. woensdag ochtend een buitenritje. en dan de zondag daarna carrousselwedstrijd. ook ga ik vaak buiten uitstappen (klein buitenritje van 10,15min stappen)

Margreet"]
[quote="paardje"][quote="alf"]
[quote="Margreet schreef:Lichamelijk welzijn is niet het enige dat telt.