Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Splinter schreef:goh een WA verz voor mn paard??
Ik geloof dat iedereen een pietsie in de war is met een AVP aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren, daar valt je paard ook onder![]()
Als je het slim opgeeft krijg je het gewoon vergoed en op een avp zitten geen premieconsequenties![]()
Mijn deken is vandaag ook kapot gemaakt, die had ik uitgeleend, en nu is hij ook kapot.....
Wedden dat ik het via de verzekering kan doen
Ik zou er ook een AVPtje van maken, je kan het altijd proberen om het bedrag te claimen.
Splinter schreef:eeuhh een avp is verplicht voor elke Nederlander!!!!!
een wa kan je apart afsluiten, maar niet iedereen heeft dat, vandaar dat ik over avp begon
Splinter schreef:Raar dat ik dat dan altijd zo geleerd heb![]()
Ach de wet verandert zo snel
* slaat haar boek open*
MMM hier staat het toch echt
Ik ga nooit naar de dokter
Maar ik kom dus altijd die gevallen tegen in de dossiers, onder AVP.. En zeker niet onder wa. Maar misschien is dat gewoon een benaming die ze eraan geven! 
Aramat schreef:Mijn paard heeft laatst ook een deken gesloopt van een ander paard, de eigenaresse kwam even met een bon van dr nieuwe deken en wilde daar geld voor. Ik vond het de grootste onzin, dat risico loop je nou eenmaal. (Stel dat haar paard die van mij een trap geeft gaat de rekening van de DA nu ook meteen naar haar.) Maar goed, de verzekering heeft het vergoed, alleen jammer van t eigen risico dat we hadden..