Heeft mijn paard een tik of hebben hier meerdere last van...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Re: Heeft mijn paard een tik of hebben hier meerdere last va

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 10:30

Mandorra doet het af en toe; als ze net in het zand heeft liggen rollen. Dan staat ze op; rekt zich even kort uit en begint dat te schudden. 'T is soms net een soort dansje dan. Mandorra heeft trouwens een heel andere tik; als er andere paarden in de bak komen gaat ze kwispelstaarten (en snel ook!)...

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 11:17

Flicka terkt zich ook altijd lekker even uit na een dutje. eerst met het voorlijfje, en daarna met zo'n schattig gekromd halsje één voor één de achterbeentjes. Faram doet het wel, maar niet zo vaak. ik denk dat in jouw geval het paardje na het lange stilstaan op stal even de boel los wil hebben. het is dus gewoon uitrekken, wat mensen 's ochtends ook doen als ze uit bed komen (rare wezens, die mensen...)

Kris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 11:43

Uitrekken is een goed teken, als ze dat doen zitten ze goed in hun vel en zijn ze gezond. Belonen dus als meneer zoiets doet. Santhos doet het af en toe, hij kan er dan ook heerlijk bij staan gapen

Junsterrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 09:56

Haha ooh leuk man dat je dit verteld .. Mijn pnytje doet het ook altijd eerste elke ochtend toen heeft ze het een tijdje niet gedaan en nu sinds ze een week doet ze elke ochtend als ik kom een keer de voorbenen over me kaar een kruisen en dan ff strekken en dat voor een ponytje van ong. 25 jaar old

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-06 09:57

Haha ja ook de oude onder ons moeten de spieren soepel houden

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 10:23

Die van mij doet het eigenlijk alleen op de wedstrijd.
Als hij van de vrachtwagen komt staat hij aan het einde stil en gaat eerst de achterbenen uitrekken.