[***] schreef:Wat ik me eigenlijk afvroeg, ik heb een goedkope cap van harry's horse, zou die nou zoveel slechter zijn dan de pikeur cap die 6 x zo duur is?
Nee, want ze hebben allemaal het veiligheidskeurmerk gekregen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
[***] schreef:Wat ik me eigenlijk afvroeg, ik heb een goedkope cap van harry's horse, zou die nou zoveel slechter zijn dan de pikeur cap die 6 x zo duur is?
chelsea82 schreef:Rijbroeken en kleding heb ik ook van Anky.Het blijft super.Krimpt en verkleurd niet ondanks het vele wassen.Zit heerlijk.Het is mooi.En het is kwaliteit.Doordat ik hele dagen in een rijbroek loop moet het wel een beste tijd meegaan.De broeken slijten niet, blijven er perfect uitzien.Als ik bv.een eurostar of HH koop kan ik hem na een maand weggooien omdat ik er helemaal doorheen ben.Dan is het voor mij dus goedkoop is duurkoop.
Ir111 schreef:Oh, ik heb juist de tegenovergestelde ervaring. Heb een Anky broek van 180 euro gekocht waarvan de pasvorm geweldig is maar hij begon na 3/4 jaar te pillen en verloor een paar maanden later de rek waardoor hij na 1 dragen om je benen lubbert... Ech heel zonde van mijn geld.
Alane schreef:het ene Kieffer hoofdstel is de andere niet...
Ik kan een passier van 559 euro ook niet vergelijken met een stuebben van 115 euro...

Sydney2005 schreef:Dekjes zijn bij mij van Harry's horse en die vind ik super ondanks dat ze niet duur zijn. Als je zadel goed is ben je geen dikke kleden nodig...
. Nu heb ik allemaal eurostars ook heerlijke broeken die al een jaartje of 7 meedraaien. Sindskort van een bokker 2 ankybroeken over genomen. En ook die zitten me prima. Zelfs de global katoentjes waarom ze zeiden bij intensief gebruik zijn ze zo kapot hebben dik 3 jaar meegedraaid.
Alane schreef:het ene Kieffer hoofdstel is de andere niet...
Ir111 schreef:Overigens heb ik met mijn horka broek van 45 euro 8 jaar lang gereden...
En nog niks versleten

) dat ik mijn kiefer een veel beter hoofdstel vind als een ander goedkoper merk..