bar in de manege, pro of contra?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Tanja_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 15:25

Bij ons op de manege is ook een bar. Maar er komen gelukkig geen zatlappen!

In de zomer gaat iedereen met elkaar op het terrasje zitten, en in de winter lekker gezellig warm in de kantine!

laverite

Re: bar in de manege, pro of contra?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 16:30

marquez1 schreef:
bonitobol schreef:
@marquez1: zou het jou een zorg zijn? Sorry, maar dat is geen leven voor die kinderen. Zelf ben ik 15 en ik heb enorm veel medelijden met die kinderen die daar nog laat rondlopen met ouders die zich bezuipen. Dat hoort gewoon niet! En dat vinden mijn ouders ook.. Arm paardje idd, maar ook arme kinderen!!

Hier ben ik het wel mee eens. Mensen die zich liever vol zuipen dan op hun kinderen te letten hebben IMO geen verantwoordelijkheid.

Dan delen wij die mening, alleen kun je mensen niet veranderen, en ben ik zeker niet de aangewezen persoon om die mensen de les te lezen over de opvoeding van hun kinderen.

Nu ga ik helemaal met je mee

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 16:35

Of er zatlappen komen ed heb je als eigenaar zelf in de hand.......... Ik sta op een pensionstal/manege met een hele goede bar, goed zelfgemaakt eten, daghap mogelijk....... en er wordt ook goed geschonken als dat zo uitkomt.

Voor een manegeondernemer is de bar het verschil tussen wel of geen toetje na het eten

Cars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 18:19

Ik vond het altijd heerlijk een manege/pension met een goede bar...

Na het rijden nog even bijkleppen met zijn allen..kaasje, worstje wijntje erbij.
Ook voor mijn vriend was het leuk(geeft nml. geen drol om paarden) terwijl ik aan het rijden was ging hij boven wat drinken met lotgenoten.
Als ik druk met werk enz. was,was ook makkelijk..bestelde alvast na de les wat te eten en kon vanuit daar met een vol buikje richting huis .

Natuurlijk hebben wel weleens er een "echte bar" van gemaakt maar dat was dan weleens na de laatste les die ik reed(half 10 tot half 11) dus dan zijn de tere kinderzieltjes al richting huis ....