Hoe zijn jullie aan de stal gekomen waar je nu staat?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Aman_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 17:06

Omdat ze daar al stond toen wij haar kochten.
Zit een heel verhaal aan vast maar uiteindelijk ben ik door de ruitersportzaak hier in de buurt aan gekomen.

DianneM

Re: Hoe zijn jullie aan de stal gekomen waar je nu staat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:15

Via Bokt

Bruintje_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:02

de eerste stalling,mijn oude stalling dus daar stond ze toen ik haar ging verzorgen en ben dus daar blijven staan.

de stalling waar ik nu sta,ben ik aangekomen daar een stalgenoot van de oude stal.

en de stalling waar ik binnenkort heen ga,ben ik via bokkers eigenlijk aangekomen

hrappur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:21

via markt plaats het is trouwens zonnder alles.. alleen een landje dus

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:56

De eigenaaresse kon ik al had ik les van gehad.

Toen had ik haar een paar jaar niet gezien, en zag ik dat ze op bokt zat.
heb ik haar gepm-t en later (was toen op zoek naar bijrijdpaard) of zij nog wat wist, toevallig was bij haar op stal iemand op zoek nou die ben ik gaan verzorgen/rijden.

Toen me eigen gekocht en die daar ook neer gezet

Ken dus de staleigenaar al wat jaren en we hebben wel een goed contact dat vind ik ook wel fijn

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:58

het is de stal van een oud oom van mij (eerst ook oudtante maar die is overleden) ik weet niet beter dan dat mijn ouders hun paarden er stonden. ook mijn pony. nu de oudoom naar het bejaardentehuis is verhuids wonen wij bij de stallen

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 09:43

Het is tegenover mijn huis en ik loop daar al vanaf dat ik een klein pennymeisje was
Nu heb ik er 3 paarden staan

Chessiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 09:49

Ik ben heel makkelijk aan een stal gekomen..
Me eerst stal kwam ik aan doordat een jongen bij mij in de klas zat waar meer paarden stonden. En zo ging ik bij hem staan.. Maar naar 3 jaar was het daar niet meer leuk en las ik in de krant iemand die een weiland had en daar stond 1 pony op en die vond het zielig.. Dus wij daarheen (5 minuutjes van me huis) en ik kon daar een week later staan
Wat bleek nou een aantal weken daarvoor had ik me arm gebroken voor een bedrijf en de stal eigenaar had me geholpen Ik heb met zijn zoon op tennis gezeten en zijn vrouw was mijn handvaardigheid lerares Dus ik kon iedereen
Maar ja ben daar binne kort weg want we zijn naar een huis opzoek we hebben er nu 1 gevonden met bak en stallen!!
Dus ja volgende week gaan we kijken
Dan staan ze gewoon binnekort achter me huis

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 12:09

Ik zocht nieuwe stalling omdat de vriendin waar ik al jaren stond ging verhuizen. Ik werk sinds juni 28 uur per week dus wat dichterbij huis was ook wel wenselijk.
Al een poosje zag ik vlakbij mn huis een bordje aan de weg staan bij een boerderij met bak : "Stalling voor pony en paard" met het telefoonnummer erbij.
Ik heb gebeld maar ik kreeg steeds de melding dat het nummer niet bestond. Dus heb ik het eerst maar laten bezinken.
Toen ik toch echt nieuwe stalling nodig had heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gewoon aangebeld bij het huis.
Het bleek dat hun telefoonverbinding op een of andere manier telefoontjes van UPC-leden niet aanneemt, en ik zit bij de UPC.
Ik ben even blijven babbelen en het toeval was dat de mensen die de stalling hebben, in hetzelfde dorp hebben gewoond als ik een paar jaar eerder. Met de dochter had ik zelfs nog op kinderkoor gezeten in dat dorp. Dus meteen een hoop gespreksstof.
Ik keek eerst heel naar tegen pensionstalling aan, omdat ik jarenlang prive bij mn vriendin op de boerderij had gestaan. Echter valt het super mee, ik ben de enige daar op pension, het is kleinschalig maar gezellig. Ze zijn zeer behulpzaam en het is te betalen. Goed voor mn pony's en altjid even vriendelijk.

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 12:17

Wij gingen vroeger gewoon in de buurt rondrijden (per auto ) en als we stallen en een bak zagen dan belden we aan. Als die mensen niet zelf een pensionstal hadden dan wisten ze vaak wel iets in de buurt. Werkte goed.

Arwennn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 12:19

mijn vriendin had een pony hier staan..
en ik woon er vrij dicht in de buurt.. vandaar dat toen ik een pony kreeg haar daar ook ging stallen

Shariff_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 12:36

mijn paard stond eerst op een manege,
aangezien ik het daar niet zo leuk vond,
heb ik aan de buurman gevraagd,
waar ik altijd al paarden heb gereden,
of mijnte daar ook mocht staan

betere stal kan ik niet vinden!

Lexmiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 13:51

Lex staat op de manege waar ik voordat ik een eigen paard had, zelf heb gereden. Deze manege had een pensionstal, vandaar.
Daarvoor stond hij als pensionpaard bij zijn oude baasjes.

Samo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 14:08

Via bokt

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 14:56

Internet

En heb het er heeerlijk naar mijn zin!

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 14:33

Ik ben via marktplaats aan m'n huidige stal gekomen. Ik zocht een bijrijpaard toen mira op rust stond door een blessure. Het bijrijpaard stond op een gezellige kleine pensionstal, na een paar weken daar had ik door dat het voor ons een heerlijke stal zou zijn. Een paar maanden later is mira naar die stal verhuisd. Achteraf blijken mijn vorige en huidige stalhouder al jaren bevriend te zijn, echt heel leuk. Ik sta er nu bijna 1,5 jaar en paard en ik zijn reuze tervreden.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 14:56

Ik kreeg mijn pony met stal, bak en weitje erbij

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 14:58

Via een vroegere vriendin. Die haar opa en oma woonden op een boerderij en konden er nog wel een paard bij hebben. Was haast de enigste stal hier in de omgeving. Immidels woont die vriendin en nu in met haar ouders.

Lucifer123

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 15:02

ik heb mn pony bijna twee jaar en we zijn wel drie keer verhuisd. eerst stonden we al op de stal waar we nu staan, daar zijn we weggegaan omdat de bodem van de bak niet goed was, daarna gingen we naar een grotere pensionstal die een binnenbak kreeg. het viel erg tegen toen hij eenmaal klaar was en de buitenbak was er ook slecht. daarna zijn we naar een hele luxe stal gegaan, met goede binnen én buitenbak. maar toch viel het tegen omdat er erg professionele ruiters waren met wilde hengsten. niet erg fijn om tussen te rijden dus. en nu zijn we weer terug op de eerste stal, daar hebben ze inmiddels een nieuwe agterberg bodem en hebben we het heel erg naar onze zin ( hadden we ervoor ookal maar in de winter konden we gewoon niet rijden)

opala

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 15:03

Via Bokt

Belisar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 11:41

Hoe zijn jullie aan de stal gekomen waar je nu staat?[/quote]

Waar we nu staan was gewoon een logiche keuze, de meest uitgebreide met alle faciliteiten, dichtbij en betaalbaar.

Nu het winter is en hij niet zo lekker in z'n vel blijkt te zitten (het is pas onze eerste winter samen) ben ik gaan zoeken naar een stalling waar hij ook in de winter elke dag een paar uur naar buiten kan, deze heb ik via Marktplaats gevonden en volgende maand gaan we verhuizen. Ik heb er een binnenbak voor moeten inleveren en het is iets verder weg, maar weet zeker dat m'n paardje er veel gelukkiger zal zijn.