Wat vind jij een slechte eigenschap...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tascha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 18:51

Mijn 5jarige Dancer: hij kan zooo ongelooflijk koppig en oostindisch doof zijn.. Meneer doet alles voor me.. Als hij er zin in heeft *zucht* en tja eten is zo'n beetje het belangrijkste int leven van mn tinkertje

Mijn 2-jarige Dayco: zijn lompigheid, hij heeft nog niet echt door dat je niet verder kan dan dat een touw lang is.. Best grappig ook..

Voor de rest zijn het twee superlieve schatjes waar ik echt niet meer zonder kan

sammetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:00

Het mutserige, aanstellerige gedrag. Zou soms wel willen dat ze een beetje "koeler" in haar koppie zou zijn. Al moet ik er vaak ook wel erg om lachen als ze weer eens "spoken" ziet.

Verder is mijn paard het liefste en aanhankelijkste paard wat ik me maar kan wensen

spritsie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:56

manie schreef:
spritsie schreef:
slaan heeft echt geen zin
anders deed hij het nu echt niet meer
geef hem echt elke keer een tik tegen zijn benen als tie het doet

Ik bedoel met slaan een paard dat slaat op andere paarden,op mensen of op de wagen etc. Dit vind ik dus een slechte eigenschap...

sorry ik zag alleen slaan en omdat iedereen steeds zegt dat ik hem moet slaan en strenger moet zijn dacht ik dat het voor mij was.
sorry

Widner

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:57

Draaien bij het opstijgen