online paardenspullen bestellen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Roxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:06

Ik heb goede ervaringen met Ooteman, Divoza en de Paardendrogist.

Ik wilde eventueel een aantal rijbroeken bij de Paardenshop bestellen, maar ik begin nu toch wel te twijfelen. Heb laatst een mailtje gestuurd met de vraag hoe lang de jodphurbroeken zijn. Ik kreeg na een paar dagen het antwoord dat ze het de volgende dag gelijk zou gaan meten. Daarna heb ik niets meer gehoord. Ze heeft ook nog niet gereageerd op mijn herinneringsmail. Ik begin nu te twijfelen of bestellen daar nog wel zo'n goed idee is.

Heeft iemand van jullie toevallig een jodphurbroek van de Paardenshop? Zo ja, weet je dan hoe lang de zijlengte (binnenbeenlengte mag ook) van zo'n broek ongeveer is?

Mieky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:37

Heb hele goede ervaring met Divosa!
Snel en netjes!

Netje

Re: online paardenspullen bestellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 12:51

Heb goeie ervaringen met www.ruitershoponline.nl. Snelle levering en een keer een fleecedeken kado en de keer erna 2 bodywarmers (had ook wel veel besteld, maar toch: mocht zelfs de maat en de kleur doorgeven !).

Ook de paardendrogist levert snel en netjes. Overigens bestel ik eigenlijk alleen maar bij zaken die de gewone tarieven rekenen voor verzenden (of gratis verzenden). Bij degene die méér rekenen voor verzending (soms 6,50 soms zelfs 8,50 etc.) bestel ik niet (vind ik onzin, het kost wat en kost en niet meer !)