Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
lightmorebh schreef:KiWiKo schreef:hmzzzz dit is de oorsprong van het paard....... dus ik denk dat je je niet persoonlijk aangevallen moet voelen.......
was ook niet echt serieus bedoeld hoor
en nee loes ik zit niet te liegen wedje leggen. jij vindt mijn wedstrijdjes toch altijd zo leuk3 2 1 en dan hoor ik jou zeggen o oliebol whaaaaaaaaaaaaaaa
:D lightmorebh schreef:en over die dikke billen de enige billen die jij dan ziet zijn die van mijn quarter
Apple schreef:Toydoll, klopt, ik heb een groot paard![]()
Tempo is ook afhankelijk van het eigen tempo van je paard/pony. Ik rij regelmatig met een stalgenoot met een E-pony en ze hebben ongeveer hetzelfde stap/draf tempo. Formaat van je paard zegt dus niet alles.
Aan het eind vond ik het niet zo heel leuk meer, want ik was haar 'kwijt'. Kon haar niet meer terugnemen dus. Net een diesel, denderde maar door. Aan het eind van de dijk, bij de brug stopte ze wel hoor, dat is de brug naar huis, dus echt zorgen maakte ik me niet, maar vond het niet echt leuk meer 
hahaha
Mijn border is nu 4 maanden, maar rent ook behoorlijk hard. Dat beloofd wat!
Hij zit rond de 6 km/u in stap en 15 km/u draf. Normale gallop rond de 30 en racegallop rond de 60 km/u.

griebels schreef:Ik heb ooit gecrosst met de auto achter ons aan. Haalde de 65km maar daar moet je wel wat km-afwijking afhalen. Overigens ging hij nog niet voluit.
Esperance, ik hoorde dat ze op de eindsprint snelheden halen van tussen de 70 en 80km p/u. Als ik dan naar Liekie kijk toen die auto erachter reed (Mario achter het stuur) dan geloof ik dat best wel.