Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

loutjuh schreef:wat denk je dat een paardenrug kost![]()
Ik denk dat veel mensen voor de goedkope manier kiezen, een goed zadel is gewoon prijzig, en dan kopen mensen liever een zadel van zadelmarkt of van marktplaats, dan bij een zadelmakerij.
volgens mij kunnen we hier wel een nieuwe discussie over opstarten.

).
loutjuh schreef:Pharlap schreef:Ik ben ook van mening dat als je een zadel aanschaft er goed naar gekeken moet worden door de verkoper ( zadelmaker ).
Het gebeurt tegenwoordig heel vaak dat je een zadel kan kopen voor 600 euro nieuw, bv de wintec, waar dan aan de hand van een een ijzedraadje bij gekeken wordt of de voorboom goed zal zijn, en zo niet dan kan je een ander boom kopen. Als dat er dan goed uit ziet wordt er vaak gezegd dat het zadel past en dat ze voor zo'n laagbedrag niet aan huis komen om te passen en je toch steeds kan wisselen van boom. Helaas ligt het zadel ook over de rest van de rug.
Ik denk dat er inderdaad daardoor veel zadels niet goed liggen.
dit denk ik ook ja, dit is net zoals de ainsley zadels (verstelbare boom), past altijd denken de meeste dan
Alane schreef:ik heb al eerder verteld dat ik er een bontje onder heb liggen omdat ik dat mooi vind...
dat mijn zadel een nieuwprijs heeft van 1800 heeft niets te maken met baas boven baas... en zegt nog minder over het bedrag wat ik ervoor betaald heb
, dus dat is gewoon een gezegde.
klomp schreef:ehm...ainsley heeft ook zadels met vaste boom hoor...of ik begrijp je verkeerd?! en wat is er mis met ainsley? ik vind het heerlijke zadels...
Pharlap schreef:Met baas boven baas bedoelen ze dat er altijd iemand is die een ander overtreft, dus dat is gewoon een gezegde.
Groetjes Pharlap.
Citaat:Ik denk dat veel mensen voor de goedkope manier kiezen, een goed zadel is gewoon prijzig, en dan kopen mensen liever een zadel van zadelmarkt of van marktplaats, dan bij een zadelmakerij.
(ben af en toe ook blond enzo
) Damber schreef:Het is een drukverdeler, net als een gelpad. Ik ben er niet zo voor, vaak levert het drukplekken op.. doordat het gaat knellen... maar daar zijn de meningen over verdeeld.
.
.