paarden en relatie hoe doen jullie dat?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marliesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:17

Ik kan het prima combineren, mijn vriend geeft niks om paarden, maar heeft zijn eigen hobby's, en respecteert de mijne.

Jaloezie, waarom zou hij jaloers moeten zijn. Ik ben toch ook niet jaloers op zijn voetbal.
Gewoon kwestie van goed plannen en je tijd verdelen.

Carolinef

Re: paarden en relatie hoe doen jullie dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:18

mijn man steunt me er geweldig in, hij gaat zelf op pad voor dingen die ze nodig hebben en zo ook nu zitten we met 12 likits (ik had er 6 besteld en hij 6 gehaald zonder dat we t van elkaar wisten)

hij is gek op ze al doet hij natuurlijk niet hetzelfde als ik.

hij heeft zijn eigen hobby maar steunt me met alles en zorgt ervoor dat het ze aan niks ontbreekt!!!,
regelt ruiterzaak voor nieuwe zadel voor ze dat goed past etc etc, ja geen kwaad woord over mijn man to mijn hobby.

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:28

mijn paard was er ook alvoor mijn vriend,maar als ik een relatie aanga vertel ik als eerste erbij da k elke dag ga paardrijde dus dan moet hij dat maar acceptere anders is ie zo weg

mijn vriend ergert zich wel eens ja dat ik alweer ernaar toe moet, maar dan ist 10 min later weer over,

hij vind ze zelf ook erg leuk en gaat ook meestal mee naar concour.

Dus ik heb heeel erg veel geluk met hem,dat hij zoveel wil doen voor me met de paarden,want ik ben eg eigenlijk TE vaak ermee bezig, vind eigenlijk soms wel zielig voor hem, nooit uitgaan op zaterdag,neej ik moe zondags rijde.

mja da heef hij geaccepteerd, dus ja, ben gwoon heel erg blij ermee en dat ie ook maar zijn hele leve bij me mag blijve,want een vriend die met je mee wil en wil helpe met de paarde moet je maar in ere houde,want zo vind je ze niet veel

Edding3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 15:49

ShannaY schreef:
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik ben sowieso niet het type dat 24/7 bij mijn vriend wil zitten. Dus ieder zijn eigen tijd, ik bij mijn paard, hij bij zijn vrienden bv! De jongen die mij vraagt te kiezen, krijgt snel de vraag voor zijn kiezen : "ik kiezen? Kies jij maar, of je gaat, of je blijft en accepteerd het"

Ik kan later ook niet tegen mijn kind zeggen, mamma heeft vandaag even geen tijd, want Pappa wil even een leuk spelletje met mamma doen

Kun je wel tegen je kind zeggen: mama heeft vandaag geen tijd want die moet naar de paarden?

Citaat:
nooit uitgaan op zaterdag,neej ik moe zondags rijde.

Mijn vriendin gaat gewoon mee uit als ze de volgende dag wedstrijd heeft. Ookal doet ze dan rustig aan en gaat ze niet (te) laat naar huis. Dat respecteer ik toch wel. Ik vind dat ze heel veel tijd voor me heeft, en dat ze goed kan zeggen wanneer ze wel en niet naar de paarden gaat. En ja, ik vind het wel vervelend dat ik heel vaak bij haar thuis ben, maar dat is nou eenmaal 1000X gemakkelijker als bij mij, omdat we daar met de paarden bezig kunnen zijn en bij mij thuis niet (ik heb geen paarden).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 16:07

Edding3000 schreef:
ShannaY schreef:
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik ben sowieso niet het type dat 24/7 bij mijn vriend wil zitten. Dus ieder zijn eigen tijd, ik bij mijn paard, hij bij zijn vrienden bv! De jongen die mij vraagt te kiezen, krijgt snel de vraag voor zijn kiezen : "ik kiezen? Kies jij maar, of je gaat, of je blijft en accepteerd het"

Ik kan later ook niet tegen mijn kind zeggen, mamma heeft vandaag even geen tijd, want Pappa wil even een leuk spelletje met mamma doen

Kun je wel tegen je kind zeggen: mama heeft vandaag geen tijd want die moet naar de paarden?

Gelukkig voed je als pappa en mamma niet alleen je kind op.

WowAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 16:27

De mijne heeft er niks mee, maar is de eerste die er niet over zeurt! Daarom is ie er ook nog denk ik.

Hij heeft in een ver verleden zelfs een paar lesjes van me gehad en was nog best goed ook. Heel af en toe komt ie op stal kijken en doet dan lief tegen mijn paard. Verder roept ie wel eens "moet je niet paardrijden ofzo" als ik chagrijnig ben en doettie lief tegen mij als ik weer eens verdrietig ben omdat ik er niks van kan.

Ik vind het niet erg dat ie nooit meekomt ofzo, hij doet zijn eigen ding en ik vind waterpolo weer helemaal niks aan!

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:12

Mijn vriend had er niks mee, maar na een paar keer meegaan stond ie al uit te mesten!
Vanaf de 4e keer vond ie het zelfs leuk, en heeft ie ook al een paar rijlesjes gehad, maar op zich houdt hij t liever bij t verzorgen en uitmesten e.d.
En kan mijn pony met een gerust hart aan m overlaten als ik een keer echt niet kan o.i.d. Ze kunnen ook echt goed met elkaar opschieten, terwijl Sylva t normaal niet eens zo op mannen heeft, dus das eigenlijk wel heel fijn .
Wanneer hij mij voor de keuze had gesteld, zou ik zeggen dat ie t gat van de deur vast wel vindt.
Pony gaat gewoon voor en wanneer hij daar een groot probleem van zou maken dan hoefde t voor mij niet meer, hoe gek ik ook op m zou zijn dan.

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-06 18:30

Mijn vriend heeft niets met paarden, maar respecteert wel m'n hobby. Ik moet die van hem immers ook accepteren.

Maar het is niet zo dat mijn vriend op de tweede plaats komt.

Als je goed wilt paardrijden, moet je hard werken, maar aan een goede relatie moet je ook hard werken . En dat komt niet van één kant, je moet allebei wel eens water bij de wijn doen.

Edding3000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 01:24

Sylleke schreef:
Mijn vriend heeft niets met paarden, maar respecteert wel m'n hobby. Ik moet die van hem immers ook accepteren.

Maar het is niet zo dat mijn vriend op de tweede plaats komt.

Als je goed wilt paardrijden, moet je hard werken, maar aan een goede relatie moet je ook hard werken . En dat komt niet van één kant, je moet allebei wel eens water bij de wijn doen.

waaauw. Wat een verstandige reactie is dit. Je verwoord mijn gedachten nu echt voor 100%!

Qimm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 01:28

Hij wist van te voren waar hij aan begon, en als het mooi weer is gaat hij mee en hij vindt het best leuk om te helpen met poetsen en opzadelen. En tis wel fijn om een hindernisbouwer bij je te hebben. Met slecht/loud weer blijft hij lekker thuis (hij heeft ook nog zelf hobbys )