Jaloezie, waarom zou hij jaloers moeten zijn. Ik ben toch ook niet jaloers op zijn voetbal.

Gewoon kwestie van goed plannen en je tijd verdelen.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ShannaY schreef:Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik ben sowieso niet het type dat 24/7 bij mijn vriend wil zitten. Dus ieder zijn eigen tijd, ik bij mijn paard, hij bij zijn vrienden bv! De jongen die mij vraagt te kiezen, krijgt snel de vraag voor zijn kiezen : "ik kiezen? Kies jij maar, of je gaat, of je blijft en accepteerd het"
Ik kan later ook niet tegen mijn kind zeggen, mamma heeft vandaag even geen tijd, want Pappa wil even een leuk spelletje met mamma doen

Citaat:nooit uitgaan op zaterdag,neej ik moe zondags rijde.
Edding3000 schreef:ShannaY schreef:Ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik ben sowieso niet het type dat 24/7 bij mijn vriend wil zitten. Dus ieder zijn eigen tijd, ik bij mijn paard, hij bij zijn vrienden bv! De jongen die mij vraagt te kiezen, krijgt snel de vraag voor zijn kiezen : "ik kiezen? Kies jij maar, of je gaat, of je blijft en accepteerd het"
Ik kan later ook niet tegen mijn kind zeggen, mamma heeft vandaag even geen tijd, want Pappa wil even een leuk spelletje met mamma doen
Kun je wel tegen je kind zeggen: mama heeft vandaag geen tijd want die moet naar de paarden?
.
. En dat komt niet van één kant, je moet allebei wel eens water bij de wijn doen. Sylleke schreef:Mijn vriend heeft niets met paarden, maar respecteert wel m'n hobby. Ik moet die van hem immers ook accepteren.
Maar het is niet zo dat mijn vriend op de tweede plaats komt.
Als je goed wilt paardrijden, moet je hard werken, maar aan een goede relatie moet je ook hard werken. En dat komt niet van één kant, je moet allebei wel eens water bij de wijn doen.
)