Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) wat ze gedaan heeft met hem en het hoe en wat en er dan bij vertellen dat je het graag zelf doet!

Maar het is verder een hele toffe meid lijkt me, dus we hebben het goed op kunnen lossen.

Maya schreef:Pfff.. lastige situatie. Eigenlijk kan je haar niks verwijten want jij hebt er niks over gezegd, en het is goed bedoeld.
Bel nog even op, en zeg dat je dat waardeert, maar dat je daarnet even overdonderd was. En juist dat paard had gekocht omdat er niks mee gedaan was. Dan weet ze dat ze er nu niks meer mee moet doen. Zo zou ik het denk ik afhandelen
Urielle schreef:Bedankt! Ik hoop ook dat hij erg mooi uit gaat groeien. Nu is hij nog wat ponyachtig

Ook gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst! Gun het beestje idd nog lekker de tijd, hij ziet er wel heel baby-achtig uit nog
en dan komt het zeker goed, ik kan me niet voorstellen dat dit wat er gebeurd is, op dit paard zo’n invloed heeft gehad J

Sily schreef:Gefelcitieerd met je aanwinst.
Hij heeft wel een erg leuk koppie, en een beetje pony uitstraling is toch ook wel lief?