Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
BrittKitt schreef:meeste mensen doen toch alleen maar beenbescherming om als dat beest niet vaak in de wei komt en daardoor rare dingen doet bijvoorbeeld. anders lijkt het me onzin en doe je er je paard ook zeker geen plezier mee lijkt me, ga eens na wat voor ongelukken er kunnen gebeuren ten gevolge van die beenbescherming?

aan de reacties te lezen is dat hier gelukkig niet zo en heeft het echt een reden als ze wat om hebben
verder ben ik ook niet zo heel voorzichtig met mijn beestjes om het zo maar te zeggen! ze moeten tegen een stootje kunnen denk ik zo en heel wat andere paaden doen het ook zonder dus waarom die van mij ook niet

monsera schreef:Meestal lopen ze dan zo het land op en gaan eten maar soms ook niet zoals afgelopen zondag ze waren zo gek als een deur en vet aan het bokken en gingen na 10 minuten pas eten.Niets aan het handje met de benen.
mijn paard maakt de raarste sprongen en doet echt lomp maar heeft nooit wat! 
Rianneke schreef:toch denk ik dat als je paard bijvoorbeeld een klap van een ander krijgt net op de plek van de peesjes en het had voorkomen kunnen worden met peesjes dat je dan anders denkt over bescherming...!