Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Marijkeeee schreef:Goh dat ie dat er nou net niet bijvertelt in die advertentieEn ze hebben hem niet iets gegeven, want hij kijkt heel erg wakker..
Prisca schreef:Vind het trouwens niet echt een proffessionele advertentie als ik het zeggen mag. Lijkt mij meer door een pennymeisje gezet die aandacht wil.
ellenlouise schreef:fluffymeis schreef:ik moet nu nog 2000 aan de handelaar betalen maar ik verrek het nu.
ze geeft alleen zulke goeie les dus ik ben bang dat ik het wel zal moeten betalen en om er te kunnen blijven lessen.
of moet ik haar weigeren te betalen en gewoon niet meer op les komen.
Wil jij dan nog les hebben van iemand die je belazerd heeft??
Heb je zelf al op de advertentie gereageerd?
Daarnaast begrijp ik het verhaal niet helemaal. Je paard is door de verzekering afgekeurd dus dan krijg je daar ook geld voor. Hoe kan het dan dat jij je paard weer aan een handelaar hebt kunnen verkopen??? Normaliter haalt de verzekering hem toch op?
Esther28 schreef:Nou zeg, ongeloofelijk.
Ze heeft trouwens nog meer jonge paarden te koop staan. Zou hier ook allemaal wat aan mankeren? Als ik die prijzen zie en dan de afstammingen, zet ik hier toch wel mijn vraagtekens bij!!
.
Marijkeeee schreef:Heeft hij de mok op zijn achterbeen??
het is trouwens een mooi paard
En ze hebben hem niet iets gegeven, want hij kijkt heel erg wakker.
Het kan ook zijn dat de handelaar het niet over het hart kon krijgen om zo'n mooi paard te slachten.
maar vertel nouh een wat er nouh precies met hem was.
Elmooo schreef:Ik zou als ik jou was Marktplaats ook inlichten.
.fluffymeis schreef:hij is niet door de verzekering afgekeurd dat konden we niet voor elkaar krijgen dus maar ik probeerde nog wel van alles door zijn mok wou ik hem niet langer houden dus heeft mijn instructrice hem proberen te verkopen maar ze kon hem alleen aan de slact kwijt zij ze
dus hebben we hem naar de slacht gedaan mijn handelaar beloofde trouw dat het zou gebeuren ..
ellenlouise schreef:Leuk paard zo op de foto. Maar die rij-foto, heb je enig idee wanneer die gemaakt is?

nicolietje schreef:ben ik hier nou de enige die zich afvraagt of dat paard wel wat mankeerd? Misschien mankeert ze wel niks en heeft de handelaar dit paard juist gered van de dood. Zou ook kunnen toch? Op de foto zag ik er niks geks aan en als je leest wat ze allemaal wel niet zal hebben zou je dat ook op de foto's wel iets kunnen zien. Ik zie een vrolijk paard die prima loopt!
weet niet hoor, maar een verhaal heeft altijd 2 kanten, dus om nu zomaar die van haar geloven....
Verder vind ik het uiterst belachelijk om alle handelaren over één kam te scheren. Er zijn echt wel goede betrouwbare handelaren hoor!

nicolietje schreef:ben ik hier nou de enige die zich afvraagt of dat paard wel wat mankeerd? Misschien mankeert ze wel niks en heeft de handelaar dit paard juist gered van de dood. Zou ook kunnen toch? Op de foto zag ik er niks geks aan en als je leest wat ze allemaal wel niet zal hebben zou je dat ook op de foto's wel iets kunnen zien. Ik zie een vrolijk paard die prima loopt!
weet niet hoor, maar een verhaal heeft altijd 2 kanten, dus om nu zomaar die van haar geloven....
Verder vind ik het uiterst belachelijk om alle handelaren over één kam te scheren. Er zijn echt wel goede betrouwbare handelaren hoor!

fluffymeis schreef:nicolietje schreef:ben ik hier nou de enige die zich afvraagt of dat paard wel wat mankeerd? Misschien mankeert ze wel niks en heeft de handelaar dit paard juist gered van de dood. Zou ook kunnen toch? Op de foto zag ik er niks geks aan en als je leest wat ze allemaal wel niet zal hebben zou je dat ook op de foto's wel iets kunnen zien. Ik zie een vrolijk paard die prima loopt!
de dierenarst heeft de ziekte geconstateerd en je kan er niks aan doen dus de dierenarst heeft ook gezegt de enige manier is slacht of dit paard moet vervroegd met pensioen
fluffymeis schreef:door zijn mok wou ik hem niet langer houden dus heeft mijn instructrice hem proberen te verkopen maar ze kon hem alleen aan de slacht kwijt zei ze