Eigenlijk vlecht ik altijd zelf
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Supertje schreef:Mijn eigen paard laat ik niet door iemand anders vlechten, die vlecht ik pas als hij uit de trailer komt en dan vaak ook nog als hij al opgezadeld is. Hengstenvlecht, lekker makkelijk
Ik vlecht wel altijd Partout van Liesjuh op bokt. Lies kan zelf niet met naald en draad vlechten, en Partout's manen zijn echt té dik om gewoon te vlechten. Met naald en draad gaat net.
Ik hoef daar echt niks voor te hebben, en sta er ook rustig vroeg voor op.
Supertje schreef:
Ik hoef daar echt niks voor te hebben, en sta er ook rustig vroeg voor op.

, dus met iedereen die het beter kan ben ik altijd tevreden!
) rockey schreef:mijn paard is zovaak ingevlochten door iemand anders, ik doe er namelijk best lang over (hè [naam] met de prijsuitrijking voor de heukelomse ruiterdagen) en kon het de eerste paar wedstrijden nog niet. ik liet het wel altijd door iemand doen waarvan ik zeker wist dat ik niet voor banketstaaf op wedstrijd ging

Justarman schreef:Margreet schreef:Tuuuuuuuurlijk 13 jaar oud en dan een groom en lesgeven?
Je moeder zul je bedoelen![]()
nee niet mijn moeder maar ik! en er zijn er meer die 13 jaar zijn en een groom hebben hoor! en als je genoeg ervaring hebt kun je best prive-les geven! en als mijn groom daar nou tevreden mee is, nou prima toch?!
Ik heb meer van 'justarman' geleerd dan van mn intstructeur hoor. Door haar kan ik nu M oefeningen uitvoeren, en dat kon ik dus écht niet voordat ze me privéles gaf..
En daarvoor terug doe ik vrijwel alles voor haar tijdens wedstrijden, en mag vervolgens op hun rekening eten
aman schreef:Jaduuh ik vond dat margreet ook erg raar reageerden want het kan allemaal best. een kennis van mij is ook 13 geeft ook priveles, maarja ze rijd wel Z.
) je moet het ook nog onder woorden kunnen brengen en dat kan 'justarman' zeker wel