Geen gedressuur oid, maar wel soms een hindernisje mee dat in het bos staat.
Jammer genoeg is times niet zo geschikt voor de bossen, in de zomer ellendig van de dazen, en in de winter kan ik er bijna niet op blijven zitten....
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) hele tijd rondje rijden in die bak is ook niet alles. mijn paard vind het super leuk, alleen is ze vaak niet te houden, dus oefeningen rijden in de bossen komt er vaak niet van
. Lekker even uitwaaien met wat stevige galopjes tussen door
Vanaf ik er op zit moet ze "meewerken", en eenmaal losgewerkt moeten een paar pasjes sbi, travers, appuyeren... wel kunnen.
De eigenaars gaan er wel mee in het bos, zodoende hoef ik dat niet meer te doen. Als ze een paar weken op reis zijn probeer ik wel af en toe een bosritje te maken (dik tegen mijn zin maar goed, het paard hé...)
Wij wonen aan de rand van het bos en hebben een (verlichte-)rijbak aan huis en een rijhal om de hoek zitten...talented schreef:Haha! Nou, wil volgend jaar endurance starten.Of vinden jullie dat je je paard juist niet aan het werk moet zetten in het bos en gewoon met een lang teugeltje door het bos heen moet ploeteren?!
Mazzel-meid schreef:Voor Shakyra en mij is het gewoon puur ontspannen..
Ik vind dat echt heerlijk zo op zondag ochtend!
!
. Oftewel, idd schouder voor, keertje eenvoudige wissel, verruimen etc.
. Daarna heerlijk teugels los en lekker aan lang teugeltje rondstappen. Maar sloffen, of racen? Nee, dat doe ik niet.
.
.. 
Tinkerhorse schreef:En hoe denkt de ts hier zelf over?

Is goed voor afwisseling, eens lekker niet denken aan dresuur ofzo