Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Soma schreef:Hoi allemaal,
Als het Anky dekje niet goed ligt, dan past je zadel gewoonweg niet helemaal goed. Als je zadel aan de achterkant mooi aansluit, dan schuren de dekjes absoluut niet. Spreek uit ervaring, diverse paarden, diverse zadels etc. gezien/gehoort...
Groetjes
Soma
Citaat:Als het Anky dekje niet goed ligt, dan past je zadel gewoonweg niet helemaal goed.

Prissiej schreef:Bij mij liggen ze goed dus als jullie ze kwijt willen
Geef me maar een sein
Maar het is wel vervelend natuurlijk dat je er schuurplekken aan over houdt , dat is wel zonde van je geld natuurlijk.

keshia schreef:je hoeft niet gelijk andere pads te kopen hoor.. een meisje bij mij op stal had ook dit probleem en heeft het netjes laten inkorten dus de lengte van borst naar kont zeg maar die lengte heeft ze in laten korten zodat het niet meer schuurde hoop dat je hier iets aan hebt...
groetjes keshia

Soma schreef:Hoi allemaal,
Als het Anky dekje niet goed ligt, dan past je zadel gewoonweg niet helemaal goed. Als je zadel aan de achterkant mooi aansluit, dan schuren de dekjes absoluut niet. Spreek uit ervaring, diverse paarden, diverse zadels etc. gezien/gehoort...
Groetjes
Soma
sidneey schreef:hej,
Ik rijdt ook met de HH pufferpads echt geweldige dingen ook mooi voorgevormd waardoor ze dus niet schuren, echt een aanrader
hier een fototje:
Dit is het VZH model dessuur is gelijk alleen iets langer (naar beneden)
groetjes marcella

CAuvraySky schreef:
Mag ik vragen welke kleur dat is?