Mirthe_ schreef:Mensen praten overal over mee maar weten niet waar ze het over hebben...
Precies, Penny gehalte is ook schrikbarend hoog in dit topic zeg
(o jee, ik heb het P woord gezegt, nu krijg ik problemen
) Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Mirthe_ schreef:Mensen praten overal over mee maar weten niet waar ze het over hebben...
(o jee, ik heb het P woord gezegt, nu krijg ik problemen
) T@nj@ schreef:Mirthe_ schreef:Mensen praten overal over mee maar weten niet waar ze het over hebben...
Precies, Penny gehalte is ook schrikbarend hoog in dit topic zeg(o jee, ik heb het P woord gezegt, nu krijg ik problemen
)
BailyKarlos schreef:Deze reactie op zich is ook erg penny.

Anniekskie schreef:jullie vertellen allemaal verhalen over in de buurt!! Maar ga eens langs zo'n stal op en kijk eens hoe het allemaal gaat! Want die spookverhalen maakt iedereen er zelf van!! En incest komt bij een normaal gefokt paard ook wel eens voor!! Dus voordat je oordeelt ga eens ergens langs
(ps er zijn er ook een paar die dat allang hebben gedaan)
T@nj@ schreef:BailyKarlos schreef:Deze reactie op zich is ook erg penny.

ben nu ook een tikkie te oud om een penny te zijn (slechts 20 jaar ouder dan jij) dus tja, "wereld kennis" beweer ik niet te hebben, feit blijft wel dat ik durf te beweren dat ik langer met paarden bezig ben dan jij in leven bent, ik heb dus ook het een en ander gezien. Wereld kennis is het niet hoor, absoluut niet, maar fijn dat jij het zo ziet.
BailyKarlos schreef:Er zijn zowel goede als slechte paardeneigenaren.
Een bloedpony zijn hoeft niet altijd rozegeur en maneschijn te zijn net zo min als het hel hoeft te zijn.
De ene is goed voor zijn pony's en de andere is minder goed.
Maar om meteen je conculsies te gaan trekken...
Zo zwart wit is het het leven nou eenmaal niet.
T@nj@ schreef:En ze zullen niet allemaal even vriendelijk zijn voor de paarden maar niet iedereen is het zelfde.

Neonlight schreef:In Nistelrode zit inderdaad een grote bloedtapperij, dit is tevens 1 van de grootste New Forestfokkers. Hier komen veel goede pony's vandaan, onder andere internationale toppers. (Kantjes Gogo Girl, Wiskerke Fred). Vroeger werden veel van de veulens gewoon op de paardenmarkt verkocht. Ook hebben ze aardig wat goedgekeurde hengsten, te zien op http://www.kantjes-newforest.com/.
geral schreef:Dus de wild west verhalen die hier rondgaan, zijn voor 90% echt niet waar, flauwekul dus
Er is natuurlijk een percentage mensen die raar met paarden omgaat, of het nou bloedpony's zijn of gewone gebruikspaarden/pony's.
Dus vooral geen mensen zwart maken, die het op de juiste manier toepassen, zodat vrouwen die graag zwanger willen worden, dat door deze manier dus wel kunnen worden