Cassidy schreef:Lees eens even deze pagina, en hoe snel er daar doorgaans gereageerd wordt.
http://bustedupcowgirl.com/scampage.html
Veel leesplezier.
ik heb pijn in mijn ogen van het lezen, maar wat is het toch leuk als ze gepakt worden!!!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cassidy schreef:Lees eens even deze pagina, en hoe snel er daar doorgaans gereageerd wordt.
http://bustedupcowgirl.com/scampage.html
Veel leesplezier.
Cheveyo schreef:Zogauw er iets van WesternUnion in voorkomt kan ik me voorstellen dat je achterdochtig wordt.
En wees nou eerlijk wat moet een ruin voor toegevoegde waarde hebben om zoveel geld aan uit te geven. Een merrie of hengst kan nog voor de fok gebruikt worden maar een ruin moet het van zijn eigen kwaliteiten hebben als paard.
Nee hoor kan goed begrijpen dat mensen zo reageren. Een ander soort reactie/mail zou veel betrouwbaarder op mijn overkomen.
Zie dat Cassidy al de link heeft neergezet met allerlei andere verhalen.
Lees die verhalen anders eens IL, dan begrijp je het wellicht.
yousra schreef:ik zou het niet aan haar verkopen, als ze een beetje raar is, je weet maar nooit....
irish_lady schreef:Maar waarom valt dat onder fouten maken? Elke potentiele koper zou een keuring verwachten en pas betalen bij goedkeuring. Of deze nou uit Amerika komt of niet! Daarna zeg je gewoon dat je verwacht dat ze het geld overmaakt en pas als dat netjes op je rekening staat inclusief transport en keuringskosten verscheep je het paard. Vraag of zij de transporteur regelt en betaal hem bij ophalen. Ik zie hier werkelijk niet hoe iemand je hiermee op kan lichten als je oppast!
Cheveyo schreef:En wees nou eerlijk wat moet een ruin voor toegevoegde waarde hebben om zoveel geld aan uit te geven. Een merrie of hengst kan nog voor de fok gebruikt worden maar een ruin moet het van zijn eigen kwaliteiten hebben als paard.
Maya schreef:Cheveyo schreef:En wees nou eerlijk wat moet een ruin voor toegevoegde waarde hebben om zoveel geld aan uit te geven. Een merrie of hengst kan nog voor de fok gebruikt worden maar een ruin moet het van zijn eigen kwaliteiten hebben als paard.
Gemiddelde prijzen voor gemiddelde rijpaarden richting Japan en de VS zitten rond de 15.000-30.000, ruinen dan. Merrie's en hengsten zijn nog duurder, die gaan richting de 30.000-150.000.
De duurste ruin die ik ben tegengekomen heeft 230.000 gekost en is naar het midden-Oosten gegaan.
Alle prijzen in euro's.
Ik denk gelijk aan jou, wat heb je nou aan een ruin om daar zulke bedragen voor neer te leggen. Maar het gebeurt wel, zeker bij internationale verkopen.