_Marinke_ schreef:Oke bedankt voor jullie reacties.. Ik zit er toch mee dat zo'n advertentie allerlei dingen kunnen verbergen.. daarou zou ik zo'n paardje eerst op proeftijd willen hebben, en een keuringMaar jullie hebben dus nog geen slechte ervaringen ermee? Ik hoorde namelijk van een vriendin dat veel mensen besodemietert zijn enz.
Maar je koopt toch ook niet zomaar ongezien een paard lijkt mij? Ik zie het verschil niet tussen marktplaats en andere verkoopmanieren. Je ziet een paard (op marktplaats) het dier spreekt je aan. Je belt of mailt eens om extra informatie en aan de hand daarvan ga je eens naar het beestje kijken. En bevalt het beestje je, kun je verdere stappen ondernemen. Is het niet wat je zoekt, dan zoek je weer verder. Of dat nu in de krant, op internet, bij handelsstallen of via via van particulieren is. De manier van een paard kopen zou bij mij geen verschil tussen zitten.
Maar jullie hebben dus nog geen slechte ervaringen ermee? Ik hoorde namelijk van een vriendin dat veel mensen besodemietert zijn enz.

toen had die meneer haar meegenomen naar de bak en haar even losgegooid, en toen zeiden we: ja die willen we..