round-up of dergelijke is tegen onkruid
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

saleen schreef:runningkawa schreef:Ik zou hem pokon geven
Pokon is toch tegen onkruid of ben ik nou gek
. Effe meten komend weekend. Ik voer haar wel nog 1 tot 2 kilo veulen brok waar ze nog mais kuilvoer, wortelen en onbeperkt hooi bij krijgt. Alleen zie ik niet door die dikke haren of ze nu te dik is of niet haha, maar ze ziet er gezond uit en groeit er goed op. Of mijn ogen moeten me bedriegen. Succes met de reacties

KindnessM schreef:Tss komop... dit meen je toch niet serieus... als je zo graag een groot paard wil heben, koop dan een of volwassen paard, of een veulen dat zeker weten groot word. bv een trekpaard ofzo
Citaat:neeh, groentesoep is tegen verkoudheid.....tomatensoep bevorderd de groei, met een flinke scheut pokon.....
Citaat:Pokon is vloeibare meststof om planten goed te laten groeien
maaitjuh schreef:Zorgen dat ie genoeg licht en water krijgt. En misschien in de mesthoop zetten, krijgt ie genoeg voedingsstoffen.
runningkawa schreef:maaitjuh schreef:Zorgen dat ie genoeg licht en water krijgt. En misschien in de mesthoop zetten, krijgt ie genoeg voedingsstoffen.
wel opletten dat hij dan niet wortelschiet, want dat rijd over een paar jaar zo lastig
.
.
)..