Jullie paarden ook fris?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Duvel91

Re: Jullie paarden ook fris?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:32

Mijn verzorgpaard heeft er ook erg veel last van. Daarbij liggen er aan 1 kant van de bak allemaal hooibalen met plastic. Dit wappert, waardoor er vaak 1/2 bak gereden moet worden erg lastig. Áls ik hem er dan toch heen wil proberen te krijgen, dan is het weggalloperen geblazen, stoppen, ineens wegspringen of proberen er wijkend vanaf te komen.

Het ligt idd gewoon aan het weer. Meestal longeer ik 10 minuutjes voor het rijden, dan kan hij even zijn ei kwijt. (het andere paard v/d eigenaresse doet precies hetzelfde).

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 13:41

Toen ik mijn paard een paar jaar geleden nog volop in training had was ze altijd een enorm heethoofd. Nu is ze een recreatiemuts en een echte luilak geworden. Ze gaat geen pas harder dan nodig is! Maar ik vind het wel lekker zo op onze ritjes!

JeanetteF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 19:58

jaah mijn pony is ook superfris ik hoef maar een beetje me been aan te leggen of ze gaat alweer flink galopperen
ook met draf heb ik nu probleme ik probeer rustig aan de teugel te draven zet ze t op een flinke middendraf of galop

enid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 20:01

Ik heb er gek genoeg helemaal geen last van
Ik was aan het rijden op siets en een vriendin van me op Suzanne. en mn vriendin vloog door de wei:P en Sietske deed alles op zn dooie gemak
Lekker drafje..alles rustig.
dus gelukkig..ik vlieg niet door de bak heen