Ik zoek foto's van:

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

123468086

Re: Ik zoek foto's van:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:01

Leuk dat je weer met het spel begint als je genoeg foto's hebt

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:02

Ik zou graag willen weten wat er precies met de foto's gedaan wordt voordat je in elk geval foto's van mij gaat gebruiken. Kijken kan al wel vast, in de link in mijn onderschrift staan foto's van een spierwitte arabier en in mijn profiel nog een foto waar hij op de baan loopt. Ook die heb ik nog meer, ook van de zijkant. Maar zoals gezegd wil ik graag eerst weten waar ze voor gebruikt gaan worden op je site...

wwillemijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:08

Afbeelding
Afbeelding

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 20:14

griebels schreef:
Ik zou graag willen weten wat er precies met de foto's gedaan wordt voordat je in elk geval foto's van mij gaat gebruiken. Kijken kan al wel vast, in de link in mijn onderschrift staan foto's van een spierwitte arabier en in mijn profiel nog een foto waar hij op de baan loopt. Ook die heb ik nog meer, ook van de zijkant. Maar zoals gezegd wil ik graag eerst weten waar ze voor gebruikt gaan worden op je site...

Zoals ik al zei ga ik ze gebruiken in het paardenspel. Mensen hebben dan een eigen stal en kunnen paarden fokken, kopen, enz. Er zijn natuurlijk verschillende kleuren, dus vandaar dat ik meedere kleuren zoek. De standfoto's worden dus gebruikt bij de stallen zeg maar en de wedstrijdfoto's worden gebruikt bij de inschrijvingen en de uitslagen van de wedstirjden waar mensen dan kun paard voor kunnen inschrijven.

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 20:16

@ Maflinger: Geef je nog even je naam en mail door?

Katja

Re: Ik zoek foto's van:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 23:39

Dit soort topics zijn niet toegestaan dus ik zet het op slot.