Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. En vaak staat de radio wel gewoon aan, maar als ik aan het rijden ben let ik op m'n paard en eigenlijk nooit op de muziek.
.shadow0 schreef:Daar is zeker niets mis mee, maar denk dat er toch aardig wat mensen wel geconcentreerd op hun paard zitten, ook al is het een hobbyDaarnaast is paardrijden voor de meesten van ons toch een hobby? Wat is er dan erg aan dat je niet perfect geconcentreerd en prestatiegericht bezig bent?
. Het is toch niet zo dat als het een hobby is, er niet gewerkt mag worden? 
. Mij zou het niet uitmaken moest er iemand met MP3 rijden hoor, zolang ze mij maar horen als ik iets te melden heb
. shadow0 schreef:
Flapper: als jij geen muziek nodig hebt of wilt bij het rijden is dat prima, maar het maakt toch niet uit als een ander dat wel fijn vindt?
. Ik vind het zelf niet eerlijk tegenover mijn paardje, maar als jij het wilt doen hou ik je niet tegen hoor.
maar heb soms ook gewoon radio aan staan
lekker ontspannen, en dat heeft een positieve werking op m'n paard.
MirandaFuego schreef:En het is echt niet eerlijk tegenover het paard...koop er dan ook één voor je paard, dan kunen jullie samen iets anders doen dan waar je mee bezig bent.......