Nieuwbouw privéstal
- binnenpiste, buitenpiste
- stapmodel
- 4x per dag eten
- uitmesten
- spuitplaats
- weidegang
- elke week 1 uur privéles
- geen pennymeisjes
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

)
). In principe is mijn stalling gratis, en betaal ik alleen het voer. Ik heb weidegang, verlichte buitenbak, stapmolen en een stal natuurlijk. Verder hoef ik niks te doen, alleen wekelijks mijn stal geheel uit te mesten. Dagelijkse drollen en zo worden er wel uitgehaald. Neonlight schreef:Ik betaal 100 euro per maand, dit is voor 2 pony's (dus 50 euro per pony). In principe is mijn stalling gratis, en betaal ik alleen het voer. Ik heb weidegang, verlichte buitenbak, stapmolen en een stal natuurlijk. Verder hoef ik niks te doen, alleen wekelijks mijn stal geheel uit te mesten. Dagelijkse drollen en zo worden er wel uitgehaald.
Cinnepin schreef:wow sommige bedragen die ik lees
Jeetje wat ontzettend duur.
Ik heb 3 paarden in pension nou dat zou ik met die bedragen echt niet kunnen....
bonitobol schreef:Neonlight schreef:Ik betaal 100 euro per maand, dit is voor 2 pony's (dus 50 euro per pony). In principe is mijn stalling gratis, en betaal ik alleen het voer. Ik heb weidegang, verlichte buitenbak, stapmolen en een stal natuurlijk. Verder hoef ik niks te doen, alleen wekelijks mijn stal geheel uit te mesten. Dagelijkse drollen en zo worden er wel uitgehaald.
waaw wat een luxe !!
(Overigens is dat bij 2 van de 3 pony's, eentje rijdt hij zelf en dan moet ik hem voorbrengen op de wedstrijd.) Invlechten doet hij ook, alleen pony's wassen en tuig poetsen doe ik voor de wedstrijd, laatste doen we meestal samen.
bonitobol schreef:En dat vind ik super, dat je het koestert
En het is toch ook super om die paardjes te mogen rijden?
Ik wil het voor geen goud missen!