Hoe kom ik aan meer publiciteit?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 16:04

Manzano jij kent mij niet, ik ken jou niet; hoe kan je dan bepalen of ik mijn projecten afmaak? Jij meent Paardenpraat zo goed te kennen dat je alles meent te weten wat er gaat gebeuren (met een flinke dosis sarcasme)

Ik heb niemand hier direct gevraagd om er geld in te steken, want geld komt met de publiciteit. Als de stichting bekender wordt zullen ze toch wel geld krijgen. Daarbij hebben we al een aantal internationale ambassadeurs dus ook uit het buitenland kunnen we steun verwachten.

Een site is nog steeds in aanbouw en ik heb nooit gezegd dat er in november al een site kwam; ik heb gezegd dat ik zou REGELEN dat die er kwam. In regelen staat geen enkele termijn.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 16:09

Ik ken iemand die graag in dit soort projecten investeert, dus wat dat betreft was ik heel erg geinteresseerd.... en het heeft ook niks met jou te maken, maar wel met degenen die er weer achter blijken te zitten. Daar kan jij verder niks aan doen.

Maar eerst werd gezegd dat jullie naar de notaris gingen om de stichting op te richten, nu blijkt weer dat dat niet gebeurd is, maar dat het gewoon een activiteit is geworden van een bestaande stichting. Dat is al weer een heel ander verhaal (ook voor sponsors ed weet ik uit ervaring). En wat betreft de website...dat draagt gewoon een stukje professionaliteit uit. Vooral omdat de Bleskolk ook geen eigen site heeft (wel een pagina bij de overkoepelende organisatie, maar daar is verder weinig te vinden).......

Joki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 21:24

Ik wist niet dat je de Professor persoonlijk kende, ik heb hem nooit over jou gehoord.

Daarbij kan toch eerst beter het geld gebruikt worden om de kinderen te helpen dan om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen...

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:37

Joki schreef:
Ik wist niet dat je de Professor persoonlijk kende, ik heb hem nooit over jou gehoord.

Daarbij kan toch eerst beter het geld gebruikt worden om de kinderen te helpen dan om jouw nieuwsgierigheid te bevredigen...

Er zijn zoveel goede doelen om kinderen te helpen. Gelukkig maar!! Alleen zoals je zelf wel weet worden mensen wel kritischer waar hun geld naar toe gaat en of het wel goed besteed wordt. En dat vind ik ook niet meer dan terecht (kijk maar eens naar de ophef over giro 555). Voordat ik dus ergens geld in steek wil ik wel van te voren weten of het goed gefundamenteerd is en dat ik zeker weet dat het goed terecht komt.
Maar ja ik heb het ook niet over een bedrag van 100,= ofzo.

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:48

Maar ik hoop echt voor die kinderen dat het een heel fijn en goed lopend iets voor ze wordt. Ik weet hoeveel het kan helpen!!
Ik ben zelf vrijwilliger geweest bij een gehandicaptenmanege (is welliswaar andere therapie natuurlijk), maar je ziet die kinderen helemaal opleven bij die dieren. Echt leuk om te zien.