marloezzke schreef:als de broeken terug gestuurd worden duurt het hooguit 2 a 3 weken. bij de firma kentucky, cavallo, kingsland en andere broeken merken duurt dit veel langer.
helaas is anky een paar keer van fabrikant gewisseld en dit levert nogal voor wat problemen.
maar goed.
ik vind het alleen opvallend dat er zoveel gezeur over het merk anky is steeds maar weer. mijn ervaringen zijn er goed mee en ook als detaillist zijn wij er erg tevreden over en doen we er graag zaken mee. met andere merken hebben we meer moeite. ik vraag me echt af omdat dit gewoon weg komt omdat er een naam van een bekende ruiter aan verbonden is?
ik vind de kleding wel goed en ik vind dat het ook erg lang mooi blijft.
maar goed. ik denk eerlijk gezegd dat de firma anky er net zo mee zit als wij en ik denk ook dat ze heel erg hun best doen om een oplossing te zoeken. ik denk wel dat het goed is dat wanneer je klachten hebt je er ook mee terug gaat dit kan alleen maar voor verbetering zorgen.
Nouja ik denk dat mensen die 'de pest' (om het maar even zo te zeggen) aan Anky hebben geen kleren van haar kopen, dus ik denk dat het qua naam wel meevalt hoor
.