Ankybroeken, hoe bevallen ze jullie?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marshaha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:11

anita schreef:
|Klopt van die stiksels maar ik vindt ze ook heerlijk zitten.
Ze zouden ze verbeteren.

ik heb een nieuwe, volgens ruitersportzaak met verbetering in stiksels
ik vind em werekelijk héérlijk zitten (hoog zonder bandplooi met steekzakken)
ze vertelde me in ruitersportzaak bovendien dat je van anky geen leer moet pakken (??)

Elskevree

Re: Ankybroeken, hoe bevallen ze jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:16

Luuxje schreef:
Ik heb meerdere anky broeken (hoge band met steekzakken zonder bandplooi) en ze zitten werkelijk heerlijk!!! Maar......ik vind de kwaliteit van met name de stiksels matig.....is nog zacht uitgedrukt....
Heb daardoor steeds gezegd dat ik er om die reden geen nieuwe meer van zou kopen, maar verder zitten ze eigenlijk zo lekker .

Helemaal mee eens! Ze zitten als gegoten maar die stiksels?!?! Ik heb ook altijd gezegd dat ik geen nieuwe zou kopen vanwege die stiksels. Maar goed, heb toch weer een nieuwe gekocht omdat ik 50% korting op de broek kreeg (de winkel had opheffingsuitverkoop).

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:16

Ik heb een Anky met leer, zwart met bandplooi en steekzakken en dat is werkelijk een heerlijke broek!

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:25

Ik heb er pas eentje aangepast, maar ik wist niet hoe snel ik hem weer uit moest krijgen
Wat een rotding..
Vond het net een hele dunne panty die ik aanhad

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 10:57

Ik heb laatst een Anky rijbroek gepast. Vond de stof super fijn, lekker soepel en ook een heel fijn die leren kont. Normaal is dat zo stijf al je em voor het eerst aantrekt.
Maar ik heb em toch niet gekocht, omdat die me iets te groot was en ik het gewoon veel geld vind 210 euro voor een broek.

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 11:41

Ik wilde ook een witte Anky kopen, maar nu denk ik dat ik toch maar even verder ga kijken..

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 21:37

als de broeken terug gestuurd worden duurt het hooguit 2 a 3 weken. bij de firma kentucky, cavallo, kingsland en andere broeken merken duurt dit veel langer.

helaas is anky een paar keer van fabrikant gewisseld en dit levert nogal voor wat problemen.
maar goed.

ik vind het alleen opvallend dat er zoveel gezeur over het merk anky is steeds maar weer. mijn ervaringen zijn er goed mee en ook als detaillist zijn wij er erg tevreden over en doen we er graag zaken mee. met andere merken hebben we meer moeite. ik vraag me echt af omdat dit gewoon weg komt omdat er een naam van een bekende ruiter aan verbonden is?

ik vind de kleding wel goed en ik vind dat het ook erg lang mooi blijft.
maar goed. ik denk eerlijk gezegd dat de firma anky er net zo mee zit als wij en ik denk ook dat ze heel erg hun best doen om een oplossing te zoeken. ik denk wel dat het goed is dat wanneer je klachten hebt je er ook mee terug gaat dit kan alleen maar voor verbetering zorgen.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 21:41

sarosxx schreef:
Hihi zou Anky ook mee zitten lezen?

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 21:43

marloezzke schreef:
als de broeken terug gestuurd worden duurt het hooguit 2 a 3 weken. bij de firma kentucky, cavallo, kingsland en andere broeken merken duurt dit veel langer.

helaas is anky een paar keer van fabrikant gewisseld en dit levert nogal voor wat problemen.
maar goed.

ik vind het alleen opvallend dat er zoveel gezeur over het merk anky is steeds maar weer. mijn ervaringen zijn er goed mee en ook als detaillist zijn wij er erg tevreden over en doen we er graag zaken mee. met andere merken hebben we meer moeite. ik vraag me echt af omdat dit gewoon weg komt omdat er een naam van een bekende ruiter aan verbonden is?

maar goed. ik denk eerlijk gezegd dat de firma anky er net zo mee zit als wij en ik denk ook dat ze heel erg hun best doen om een oplossing te zoeken. ik denk wel dat het goed is dat wanneer je klachten hebt je er ook mee terug gaat dit kan alleen maar voor verbetering zorgen.

Nouja ik denk dat mensen die 'de pest' (om het maar even zo te zeggen) aan Anky hebben geen kleren van haar kopen, dus ik denk dat het qua naam wel meevalt hoor .

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 21:45

ik vind ze best lekker zitten,maar m'n cavallo's vind ik toch net iets fijner

Barco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 22:00

Marrepar schreef:
marloezzke schreef:

maar goed.

Nouja ik denk dat mensen die 'de pest' (om het maar even zo te zeggen) aan Anky hebben geen kleren van haar kopen, dus ik denk dat het qua naam wel meevalt hoor .

Ik den kook dat het qua naam wel meevalt.
Ik koop wel graag sweaters van Anky en jassen.
Maar als ik een broek koop van 180 euro verwacht ik dat er niet na een week al veel stiksels loslaten. Dan kan de service nog zo goed zijn. Met zo'n prijs zou ik die service helemaal niet willen gebruiken.
Kijk een keer kan gebeuren, maakt helemaal niets uit. maar als ik het meer om me heen hoor dat het gebeurd is er iets mis met de broek.
Ik kan me alleen maar baseren op mijn mening.
Trouwens nu ik hoor dat het verbeterd is wil ik best wel nog zo'n broek aanschaffen.

Zonnetje81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 10:34

Ik vind de service niet goed, als je meer dan een jaar op een broek moet wachten.......en dan is hij er nog niet. De zaak had me ook gewaarschuwd en ben blij dat hij niet gekomen is. Heb nu pikeurbroeken, alweer 2 jaar en die zijn nog helemaal in orde en super fijn! Scheelde me ook weer wat centen ook.

marloezzke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 10:57

oke bij jou is dit misschien voor gevallen orionneke, maar meestal zijn reperaties snel verwerkt, jammer dat het een keer voorgevallen is.

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 11:24

Ik ga ook voor de Pikeurbroeken, maar mijn zusje zweert bij Anky... Die heeft er ook verder nooit problemen mee gehad.

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 14:11

samantha23 schreef:
Larish schreef:
Kwaliteit is wel verbeterd laatste tijd hoor Stiksel e.d
.

Dat had ik ook gehoord ja. Dat die stiksels bij de eerste partijen zeg maar los laten.
Ik heb er net 2 tweedehands gekocht, ben benieuwd heb ze alleen nog maar gepast, ze zaten wel fijn!

Inderdaad, bij de eerste partijen was het niet helemaal goed gegaan. Had ik ook bij een broek, maar werd keer op keer gemaakt! En had zelfs een nieuwe gekregen.