maar geloof je het wel echt zelf dat er niet meer gevoerd werd door de eigenaar (Of wie dan ook) ?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

* 
liannes schreef:sorry , wat een gezeik en gezeur eromheen, ik vind het knap wat je allemaal gedaan hebt voor die ponys en paard,
Wij gaan de 2 e vrijdag in dec. naar de markt in goor,
ik zal even mijn oogjes open houden voor je,
verder, succes in je zoektocht,
groetjes

karoliena schreef:Nou ik vind het niet zo vreemd hoor die paarden kunnen er gewoon niet zo goed als ze geen eten krijgen.
Snap niet dat andere mensen dat niet snappen.
Die paarden hebben minimaal 10 balen hooi per week te eten gekregen anders zien ze er echt niet zo goed uit.
Dan kan je hoog en laag springen maar het bestaat gewoon niet.
Dus of je verzint het allemaal of iemand heeft ze gewoon gevoerd. Als jij zegt dat de buurtbewoners ze niet gevoerd hebben, heeft de eigenaar eht dus zelf gedaan simpel zat.
liannes schreef:lees toch haar vraag, en hou op met commentaar geven,
zelfs ik wordt er flauw van
maar ja Dark_Bloom schreef:naar de dierenbescherming ga ik idd ook nog bellen, dat doe ik
denk ik eff morgen,
Dark_Bloom schreef:als je op school zit, tot kwart voor 5, dan lukt het niet om te bellen
nee,,..*had les op de computer, en was ondertussen aan het bokken*
Met ons hooi en krachtvoer en vitamines ed krijgen we het niet voor elkaar.

karoliena schreef:Als de TS een baal per week gevoerd heeft zullen ze daardoor echt niet zo netjes op gewicht zijn gekomen stefanietjuh.
Dus ik denk niet dat we te snel oordelen maar juist logisch nadenken