hoe rij je aan de teugel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:23

runningkawa schreef:
1.je pakt een scherp bit
2. vervolgens een slof
3.je zegt dat je paard wel van achter uit loopt tegen iedereen, maar in het echt let je daar totaal niet op.
4.Verder zeg je ook dat je niet op de slof rijd, maar alleen die nodig hebt, als hij hoog komt, om iedereen gerust te stellen.
5. Maar uiteindelijk hangen de teugels bijna in een boogje en de slof strak met ook al is de kop al op de borst
6. nu trek je nog wat harder en hij loopt in de krul

tadaa, paard in de krul in 6 stapjes
Simpel en iedereen kan het
zelfs zonder les

Don't try this at home

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:31

doe allemaal eens niet zo lekker neerbuigend. zoals TS al heeft uitgelegd bedoelt ze het niet zoals jullie het leuk vinden om het op te vatten. toen ik nog niet zolang reed en de mensen in mijn les leerden om hun paard in de krul te trekken vroeg ik ook hier hoe je een paard aan de teugel moet rijden omdat het mij niet lukte omdat ik dus niet in de krul trek. toen rkeeg ik de zelfde stomme reacties. wees toch eens blij dat iemand het vraagt omdat diegene niet met iedereen meeloopt en maar gaat trekken. ik dacht eerst ook dat aan de teugel lopen het doel was maar moet je alles weten als niemand het je leert?? wees blij dat ze het vraagt en leg haar uit wat je bedoelt (zoals enkele mensen hier wel serieus proberen)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:53

Dat neerbuigende kwam omdat de titel eerst al anders was

Verder staat de sticky van rt er vol mee, dus genoeg serieuse info daar te halen

En deedee, zeiden maar meer mensen dat

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:54

dat had ik al door ja. en toen bedoelde ze het ook al niet zo

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-05 22:55

jaja en wij zijn helderziend

Ik dacht eerst zelfs dat het om een grapje ging.
Kwam er later pas achter dat het niet zo was

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-05 23:59

runningkawa staat die schimmel van jou te koop ? want ik heb hem volgens mij weleens op marktplaats gezien maar ik kan het fout hebben
maar waarom is het zo gek dat ik vraag hoe je aan de teugel moet lopen? oke ik zei eerst in de krul, maar ik bedoelde aan de teugel, ik bedoelde niet van in de krul, van hard trekken enzo en dwingen

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 00:08

Voor de TS: je vraag hoort eigenlijk op RT. Maar omdat diezelfde vraag al ontelbare keren is gesteld, verwijs ik je naar de FAQ: viewtopic.php?f=8&t=173675

Voor enkele andere gebruikers: het was vriendelijker geweest om even te TeM'men. Flauwe antwoorden zijn IMO niet nodig, de TS stelde een serieuze vraag die toevallig al vele malen eerder is beantwoord.