En wat betreft gezellige overbuuf... Dat hoop je dan maar
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
En wat betreft gezellige overbuuf... Dat hoop je dan maar

) Quellian schreef:Morgen de paardenEn wat betreft gezellige overbuuf... Dat hoop je dan maar
![]()
![]()

Heb toen ook maar betaald, want ze lieten ons niet gaan (nou ja, mams kwam niet weg, ik was al weg met de paarden).

). Ik uitgelegd dat ik met mijn merrie zit, moet aan t werk en kan gewoon niet in zo'n bak. Zij was van mening dat een paard best door een paar plassen (
) heen kon... Toen begon het over verantwoordelijkheid nemen, ook leuk. Dat de ene dat meer doet dan de ander en daarbij werd dus de opzegtermijn bedoeld. Ze waren ervanuit gegaan dat ik uit mezelf wel begreep dat ik een opzegtermijn had en dat iedereen dat weet op stal. Ik haarfijn uitgelegd dat dat laatste niet helemaal waar was, dat de nieuwe daar ook niets van weten. Dat was 'pa' dan vergeten te melden, maar die zouden dan zeer binnenkort een contract voorgeschoteld krijgen (waar ze het overigens niet mee eens waren, toen ik daarmee kwam
). Nou ja, vooruit... Ik mocht gaan 
Moet morgen nog wortelen afrekenen, denk dat ik er mooi iemand anders op afstuur, hihi 
Citaat:De nieuwe staleigenaar komt me morgen idd halen en hij vond het ook belachelijk dat er zo moeilijk werd gedaan. Hij zei: 'paarden inladen en wegwezen'. Dus het verhuizen gaat morgen sowiezo door

Heb vanochtend je topic gelezen en was benieuwd hoe eht allemaal verlopen is.. 
Hij vind het een schánde dat ik wegging 

muiszje schreef:hmm, waar ken ik dit van?
*goh, als je uit amsterdam zou komen zou ik 100% zeker weten dat je bij Ronald Braam stond*