Hoe vind je die dan!! *raad gevraagd :P*

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 19:58

Morgen de paarden En wat betreft gezellige overbuuf... Dat hoop je dan maar

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 21:07

Veel plezier op je nieuwe stal als ik je niet meer zie

(na dit topic vraag ik me af of ik bij de vorige stal waar ik stond niet het geld terug kan halen, deze waren ook zwart en ze verplichten mij te betalen.. )

Honeymoon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 21:18

Quellian schreef:
Morgen de paarden En wat betreft gezellige overbuuf... Dat hoop je dan maar

Het is wel vol te houden hoor Nouk

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-05 23:19

Goh, ik voel me vereerd

@ Cow: ik heb ook een keer een echt drama meegemaakt. Ben ik halverwege de maand weggegaan en kon ook nog eens voor de maand erna betalen. Dit terwijl er ook geen contract was Heb toen ook maar betaald, want ze lieten ons niet gaan (nou ja, mams kwam niet weg, ik was al weg met de paarden).

Diana_Mabel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-05 23:52

Fijn dat je komt!
ik heb je mara heel kort gezien vandaag maar dat halen we nog wel in

Armaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 00:12

En?Hoe gaat het nu?Heb je die staleigenaar al gesproken?
Begin dit jaar zijn we ook van stal verandert,ALLEEN wij hebben tegen niemand van de manège iets gezegd,enkel de nieuwe manège was op de hoogte van onze komst en slechts 1vertrouwde persoon van de oude manège.Eerst hebben we het paard ingeladen én dan pas zijn we gaan zeggen dat we weg zijn,staleigenaar was zo verbaasd dat hij ons liet gaan.
We hadden wel een reden:
Als we het zeiden op voorhand liepen we het risico dat ze het paard wat gingen aandoen,hij heeft al 1x een darmonderzoek gehad waar we niets van wisten.Dus we riskeerden niets en namen deze weg,we hadden ook geen contract waarop stond dat we een maand opzegtermijn hadden

Sily

Re: Hoe vind je die dan!! *raad gevraagd :P*

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 00:45

Alles is al gezegd, maar ben benieuwd of je zo weg komt, dus doe me even hier aboneren.

Hoop iig voor jou dat je gewoon in kan laden zonder problemen en weg kan zijn....neem anders je nieuwe staleigenaar mee (of was je dat al van plan?) zeggen ze meestal al een stuk minder.

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 02:55

Ja, nou...

Vandaag gingen we de spullen vast verhuizen naar de nieuwe stal. Mijn bijrijdster was al op stal en ik was onderweg toen ze me belde, of ik wilde opschieten, want de dochter van de eigenaar wilde me spreken... Ik had mams bij me, ook wel een prettig gevoel moet ik toegeven

Ik kwam dus op stal en mijn bijrijdster had de kasten al half leeg en die dochter was aan het longeren. Ik erheen...
Gevraagd wat ze wilde bespreken. Nou ja, het kwam erop neer dat ze de bak een slap excuus vond, want dat gebruikte iedereen altijd als excuus (dûh, zet dat je niet tot nadenken dan?? ). Ik uitgelegd dat ik met mijn merrie zit, moet aan t werk en kan gewoon niet in zo'n bak. Zij was van mening dat een paard best door een paar plassen ( ) heen kon... Toen begon het over verantwoordelijkheid nemen, ook leuk. Dat de ene dat meer doet dan de ander en daarbij werd dus de opzegtermijn bedoeld. Ze waren ervanuit gegaan dat ik uit mezelf wel begreep dat ik een opzegtermijn had en dat iedereen dat weet op stal. Ik haarfijn uitgelegd dat dat laatste niet helemaal waar was, dat de nieuwe daar ook niets van weten. Dat was 'pa' dan vergeten te melden, maar die zouden dan zeer binnenkort een contract voorgeschoteld krijgen (waar ze het overigens niet mee eens waren, toen ik daarmee kwam ). Nou ja, vooruit... Ik mocht gaan

Verwacht nu dus eigenlijk nog weinig problemen, maar heb echt geen zin meer om die staleigenaar tegen te komen Moet morgen nog wortelen afrekenen, denk dat ik er mooi iemand anders op afstuur, hihi

De nieuwe staleigenaar komt me morgen idd halen en hij vond het ook belachelijk dat er zo moeilijk werd gedaan. Hij zei: 'paarden inladen en wegwezen'. Dus het verhuizen gaat morgen sowiezo door

Diana_Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 09:59

Citaat:
De nieuwe staleigenaar komt me morgen idd halen en hij vond het ook belachelijk dat er zo moeilijk werd gedaan. Hij zei: 'paarden inladen en wegwezen'. Dus het verhuizen gaat morgen sowiezo door

Dat is Piet
hoe laat kom je vanavond?

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 10:03

We gaan rond 13.00 uur

Dus ik hoop vanavond eigenlijk alweer thuis te zijn

Arabian_Girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 10:31

hey, heb ook zo soort verhaal..ben pas mijn veulen weesten halen in de opfok en hij wilde hem ook niet meegeven of ik moest een maand opzegtermijn betalen en nog een van de tijd dat hij daar had gestaan, want dat had hij ook ineens niet gehad enzo... hij at te dreigen met de politie enzo en kreeg m niet mee, nou ben hem gewoon gaan halen en heb niks betaald,.hij zei je hoort nog wel van mij en dat gezeik. maar heb hem gewoon meegenomen

obelix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:12

Hoe is het gegaan vandaag?? Heb vanochtend je topic gelezen en was benieuwd hoe eht allemaal verlopen is..

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:27

Ben ook benieuwd hoe het is gegaan!

MaiNat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 19:30

Ik ben ook wel benieuwd > hoop dat het goed is gegaan.

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-05 21:36

Ja, het is goed gegaan Hij vind het een schánde dat ik wegging

Nogmaals uitgelegd dat ik mijn merrie noch bijrijdster riskeer in die bak etc. Geld gegeven voor de wortels en pleite!

Dus het is allemaal goedgekomen

Deez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 21:41

Een schande?! Laat het je lekker zelf bepalen waar je paard staat..

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 22:51

duh.. zo zien we maar weer eens een braaf meisje komt in de hemel en een brutaal overal. Niet te veel energie aan verspillen aan dit soort dingen, inpakken wegwezen toedeloe.

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 22:53

Hij vind het een schande dat jij weg gaat zonder die maand extra te betalen..
Hij moest zich schamen!
Het is een schande dat hij niets aan de bak doet.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-05 23:49

Eind goed, al goed.

HeLeen_Dammi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 09:47

muiszje schreef:
hmm, waar ken ik dit van?

*goh, als je uit amsterdam zou komen zou ik 100% zeker weten dat je bij Ronald Braam stond*

haha, toen ik dit las dacht ik daar ook meteen aan!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-05 13:17

Jaja en regelrechte schande dat jij goed voor je paard en bijrijdster wil zorgen, schaam je

Maar je kan weer verder, zoals Natascha zei, eind goed, al goed.