Suc6 meissie! Ik had je advertentie en verhaal ook een tijdje terug hier op bokt gelezen. Ik hoop dat alles lukt met haar terug kopen, want dit is echt een lijdensweg! Hou ons op de hoogte
enne: pas inderdaad op met je enthousiasme, anders komt de klap alleen maa harder aan mocht dat gebeuren!!
Ik duim ook mee!!! Duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim. Stel je kunt haar kopen, kun je haar dan niet (gedeeltelijk) verhuren zodat je niet de volle kosten van de stalling op je hoeft te nemen? Ik vind het echt heel erg rot voor je!
Ik duim voor je Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, ook paard kwijt, is nu voor een belachelijk hoog bedrag te koop, terwijl ie alleen maar weg stond te kwijnen op stal. Simpel, ik heb geld niet, en mijn ouders kan/wil ik er niet om vragen
Anyway, ik hoop echt dat het jou gaat lukken, ik weet precies hoe je je voelt
is er al wat bekend??? Ik hoop zooooo erg dat je haar terug kan kopen gewoon. Ik heb altijd al je topics gevolgt. En dat de TS het aan me vertelde dat ze te koop stond (de TS is een vriendin en stagenoot van me) stond ik helemaal perplex.
ik duim en hoop en bid voor je met alles wat ik heb!!!!
Kan je geen inzamelings actie hier op bokt doen??? Dat hebben ze toch ook gedaan voor Fighter het beroemde boktveulen???
Wat vreselijk.. ik zou niet weten wat ik zou doen in zo'n situatie als jij nu zit.. Ik weet niet hoe het zit waarom je d'r verkocht hebt enzo, maar van wat ik nu lees over die pony, wil niemand 5000 euro ervoor kwijt hoor!! Ik duim voor je
ik zat net op marktplaats naar de advertentie te kijken en de pony is in prijs verlaagd staat erbij de advertentie ik hoop dat ze genoeg gezakt zijn en dat je nu je pony terug kan kopen ik duim voor je
oww ik hoop ook heel erg voor je dat je dr terug kan kopen. ik heb destijds wel de verhalen enzo gelezen. vond het heel erg voor je... op die tweede foto ziet ze er inderdaad niet zo gelukkig uit. heel fijn dat ze in prijs is verlaagd!
ze staat mu te koop voor 3500 euro, je kan zelf wel denken dat er iets niet klopt want ze vroegen eerst 5250 maar wilde wel zakken naar 5000 en nu opeens 3500 heeeeeeeel apart.
er staan oom dingen bij die niet waar zijn, die meid is bang voor die pony en dan zeggen ze maar dit!