Castreren of is dat zonde...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Aeris

Re: Castreren of is dat zonde...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:20

Here's my 10 cents

Als je hem niet zou houden als dekhengst, of als hij niet goedgekeurd wordt: castreren aub. Altijd wel "willen", maar niet mogen is vrij frustreren voor zowel mens als paard

Over zijn 'gedragsprobleem', neem een zweepje mee op wandeling. Ik weet dat je niet van 'geweld' houdt, maar niemand zegt dat je het moet gebruiken. Neem het gewoon mee en geef hem een corrigerende tik als hij zich misdraagt. Met 'een tik' bedoel ik niet slaan eh... Ik ga ook wel akkoord met de anderen als ze zeggen dat hij eens serieus moet gestraft worden als hij dit doet, dan is idd een stemhulp genoeg om te weten dat hij het niet meer moet uithalen...

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 09:20

Een keer eens chop uitdelen is echt niets mis mee. Iedereen kan dat wel zielig vinden maar in de natuur gaat het net zo. Een schop geven is eerlijker tegenover het paard als een klap geven. Met een schop weet hij namelijk direct wat je bedoeld met een klap niet.

CKdamour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 11:17

Hij is gecastreerd en inmiddels gaat het heel goed. Hij kan zich beter op mij concentreren in plaats van op alles om hem heen. Hij is makkelijk om te kopen, hij is aanhankelijker. Heb er helemaal geen spijt van.