weg ermee en gewoon weer fijn zelf je poonie doen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. pfoeh hé zoiets hoef je mij echt niet te flikken dan maak je in 1 keer een andere kant van mij mee

amondi schreef:Uhh, je zegt zelf dat je haar de hele week nog niet op de manege bent tegen gekomen en dat ze ook niet geweest is. Nu snap ik het niet meer, dat was toch ook de bedoeling dat ze alleen 's maandags kwam? En nu ben je gepikeerd omdat je haar niet ziet.
Als ik jou was zou ik eerst met dat meisje gaan praten, voordat je alles van horen zeggen hier neerzet. Ik geloof dat er dingen bij zijn gesleept die helemaal niet zo waar zijn.
Sorrie als het wel zo is, maar je kunt best wat meer moeite doen om haar te bereiken. Haar ouders bellen b.v.

)
) en beide een nieuw hoofdstel, maar we zorgen ervoor dat we af entoe nog met de eigenaar zijn gekochte hoofdstellen rijden want ze zijn duur geweest, en op zijn duur vetten we alles in! we mogen geen, martingal, of thiedeman, sloft gebruiken en ook geen getten! en zelde bandages...
maar iedereen zegt: wel aardig, wel netjes brengen, nou, als iemand zo met mijn paard, mijn spullen of mij omging, dan wist ik t wel, en dus NIET aardig ofzo he? dan zou k gewoon onwijs boos worden en dr wegschoppen! Wie weet wat ze allemaal nog meer flikt met dat beestje van je! veel succes en ben benieuwd hoe dit afloopt ..