De 'klik' is er gewoon, en dat vind ik belangrijker dan papiertjes of prestaties
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik betaal per half uur 12 euro. Springles krijg ik ook weleens van hem, dat is dan groepsles en is 7 euro. Ik les eigenlijk niet met regelmaat, meestal als er weer eens een wedstrijd aankomt. Zo ongeveer om de 2 weken
0ojannekeo0 schreef:ik betaalde voorheen 8 euro per half uur prive bij iemand die deurne gehaalt heeft.
momenteel ben ik les zoekend

RUBYWHITE schreef:
Alleen deurne zegt mij zo weinig, ik vind eigen prestaties van een instructrice veel belangrijker om eerlijk te zijn...
)Remember schreef:RUBYWHITE schreef:
Alleen deurne zegt mij zo weinig, ik vind eigen prestaties van een instructrice veel belangrijker om eerlijk te zijn...
Prestaties vind ik ook nog niet eens alleszeggend. Sommige mensen zien gewoon zó veel!
Ik durf van mezelf wel te zeggen dat ik er kijk op heb waar het vastloopt en hoe het opgelost moet worden, ook boven mijn eigen niveau van rijden, maar dat wil dan nog niet zeggen dat het mij ook lukt om het onder het zadel op te lossen...
Elisa2 schreef:1x in de 2 wkn krijg ik les van Boudewijn Heuseveld op m'n werk,hij is er een uur voor 3 paarden vanwaar ik er dan 1 doe.Maar dat wordt voor mij betaald door m'n werkgeefster,Zij betaalt hem geloof ik e75,- per uur dan.Hij komt daar aan stal. Verder heb ik 2x in de week les van een prix st. george amazone bij wie ik rijdt.Daar krijg ik dus voor betaald :-}. En 1x in de 2 wkn heb ik les met m'n jonge paard bij Henk Delen,daar betaal ik 25 euro voor een half uur/3 kwartier,wij werken dan puur aan de basis.
) GP-amazone, kwaliteit-binnenbak, en zéér gemakkelijk want ik sta er op stal
.
, 55 euro per uur. diddlmouses schreef:Ik betaal 40 euro per uur.
Ik krijg les van Moniek van Dijk, wat zed precies rijd weet ik niet allemaal hoor![]()
Maar ze geeft iig onwijs fijn les en we zijn er al stukken door voorruit gegaan.