Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maroush schreef:
Dat plaatje wat jij plaatste ... is dat zo'n 'simpelste gebroken trensje' of zo'n 'dubbgebr comfort model' ???
Citaat:
Sugarmiss schreef:Heb je al gekeken naar een evt. te laag hangend gehemelte ?? Wolfstandjes die misschien net onder het oppervlak zitten te prikken ??
Want dan zal een Myler ook niet echt uitkomst bieden.
patos schreef:Maroush schreef:
Dat plaatje wat jij plaatste ... is dat zo'n 'simpelste gebroken trensje' of zo'n 'dubbgebr comfort model' ???
Een gewone comfort snaffle, zonder tongboog en met regular barrel (dat tussenstukje) geloof ik.
Maroush schreef:
Dat is zeg maar de 'meest normale' versie, die je dus ook op wedstrijden mag gebruiken enzo ?
Snap niet echt wat voor verschil Sugarmiss dan precies bedoeld
Soeskia schreef:moet je met deze bitten nog "speciaal" rijden oid. En waarom nemen paarden deze makkelijker aan?
Ik heb nu een dubbelgebroken trens, maar als ik de verhalen hier lees is een myler het proberen waard?
.
.HocusTivoli schreef:Ik heb er nu een aantal weken mee gereden. Zo'n dunne met een rol in het midden. Maar ik vind het niet bijzonder ofzo. Een gewoon dun trensje werkt hetzelfde en is een stuk goedkoper! Een ander meisje op onze stal had ook een Myler bit uitgeprobeerd en haar paard had prompt de tong eroverheen.
Ik denk dat het een slimme methode is om je portemonnee een stuk leger te krijgen.
. Hij schuimt nu meer (veel zelfs), dat deed hij voorheen nauwelijks. Hij laat los, gaat zelf het contact zoeken en kauwt heerlijk op zijn bit. Op zijn K&K deed hij dat niet. HocusTivoli schreef:Maar wat voor verschil merken jullie dan? Ik ben er ook denk ik te nuchter voor hoor. Ik heb zoiets van als je je paard goed aan het lopen hebt maak het in feite niet uit wat voor bit er in hangt (mits toegestaan op wedstrijd). Zou dus ook een doodnormaal goedkoop bit kunnen zijn.
patos schreef:kan natuurlijk door het andere materiaal komen
Maroush schreef:
Wat voor materiaal is de myler dan eigenlijk ??
En hoe duur was jou bit nou, patos ? Of had jij 'm nou 2dehands gekocht ?
.