Alleen een buitenrit maken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ibbel

Re: Alleen een buitenrit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:13

Nannes schreef:
Ik heb vandaag weer alleen een buitenritje gemaakt en waar ik wel achterkwam waarom het makkelijker is om met zijn tweeen te rijden: als je moet piesen kan jij ff de bosjes in en kan de ander je pony vasthouden Vandaag reed ik dus langs de oude maas en dan hoor je die golven aanspoelen en het is koud, best lastig als je dan alleen ben.

Ik duik altijd samen met m'n paard de bosjes in. 10 tegen 1 gaat-ie zelf ook staan piesen....

xxappiexx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:20

Ik rijd bijna altijd alleen. Ik heb haar in d'r eentje aan huis staan dus echt makkelijk kan er dan niemand mee. Ik neem wel altijd m'n gsm mee en zeg dat ik weg ben.

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:40

Ibbel schreef:
Nannes schreef:
Ik heb vandaag weer alleen een buitenritje gemaakt en waar ik wel achterkwam waarom het makkelijker is om met zijn tweeen te rijden: als je moet piesen kan jij ff de bosjes in en kan de ander je pony vasthouden Vandaag reed ik dus langs de oude maas en dan hoor je die golven aanspoelen en het is koud, best lastig als je dan alleen ben.

Ik duik altijd samen met m'n paard de bosjes in. 10 tegen 1 gaat-ie zelf ook staan piesen....

ik rij vaak ook meerdere uren achter elkaar, vaak met een tussenpauze waarin ik even wat eet en drink, en mijn paard kan dan lekker grazen. ik heb dan vaak zat 'hoge nood' maar ik durf niet, straks staat er ineens iemand! (of je paard schrikt terwijl jij daar zit met je broek op je enkels )

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:54

Tja, dat is mij ook wel eens bijna overkomen. Ik had net de broek weer aan, en toen kwamen er twee andere ruiters aan.

Soms denk ik wel eens: vrouwen die in het openbaar gaan zitten plassen is het enige taboe dat er nog is. Grapjes over de kerk, sex, vloeken, allochtonen, alles is algemeen geaccepteerd, maar plassende vrouwen, ho maar...

En wat is er nou éigenlijk aan te zien?

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:59

*meld zich*
ik rijd ook vaak buiten, vooral in de winter (omdat de bak glad is) altijd mobieltje, duinpas, cap en evt. verlichting mee..

bij mij heft het echt LANG geduurd voordat ik alleen kon, mn paardje was niet echt makkelijk om het zo maar te zeggen (als ie wat eng vond, rende hij desnoods de sloot in en dat was nogal vaak )

nu gaat het super!! gewoon veel oefenen en miss. op het begin iem. op de fiets mee ofzo..

succes!!

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:07

Ibbel schreef:
Tja, dat is mij ook wel eens bijna overkomen. Ik had net de broek weer aan, en toen kwamen er twee andere ruiters aan.

Soms denk ik wel eens: vrouwen die in het openbaar gaan zitten plassen is het enige taboe dat er nog is. Grapjes over de kerk, sex, vloeken, allochtonen, alles is algemeen geaccepteerd, maar plassende vrouwen, ho maar...

En wat is er nou éigenlijk aan te zien?

ja, en mannen mogen dat wel... maar goed.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:11

Ik ga ook wel is alleen buitenritjes maken..Vind het alleen fijner om met zn tweetjes te zijn..MOcht er iets gebeuren...