Ervaringen met Agradi

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 01:27

is een van mijn vele leveranciers en heb niks te klagen mag ik zeggen
en lever hun spullen tegen hun prijs

de bordeaux was dacht ik niet leverbaar.. sommige producten zijn er helaas nog niet

site is 9 vd 10 x op orde als iets iets langerduurt ff bellen kunnen ze je precies vertellen hoe wat en waar

in de regel heb ik hun producten na bestelling in 1 max 3 dagen in huis
1 x gebeurd dat iets er niet meer was kwam een weekje later

als je even beld weet je alles en als ze zeggen gaat morgen op de post GAAT het ook daadwerkelijk morgen op post , in tegen stelling tot een andere zaak waar ik zaken mee doe

ze doen daadwerkelijk wat ze zeggen , en je kunt ook telefonisch bestellen weet je direct of het bestelde daadwerkelijk nog op voorraad is

Winddancer

Re: Ervaringen met Agradi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 01:34

Waarom duurt het bij mij dan al voor de tweede keer een maand ?????

Als ik iets bestel heb ik ook geen zin om erachteraan te moeten bellen over wanneer ik iets krijg en wanneer niet. Andere zaken laten dat meteen via email weten of bellen je zelf op. En aan de andere kant heb ik geen zin om zo lang te wachten terijl anderen binnen een week kunnen leveren.

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 01:46

raar dat het zolang duurt ..ze bellen idd zelf niet

zou der toch een belletje aan wagen

tja meeste zaken leveren idd binnen de week
maar ken der helaas ook die ondanks dat ze alles op voorraad hebben en de betaling binnen is der langer over doen en zelfs melden is onderweg hoor en dan duurt het nog 6 dagen voor het verstuurd word ..

figora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 13:07

Wij bestellen er ook vaak, geen paarden spullen, maar mijn vader voor dingen buiten, afrastering etc, altijd heel snel in huis, goede informatie en goedkoop!

De zweetdekens verkoop ik ook, en inderdaad de bordeaux is niet leverbaar meer, helemaal op... alleen nog navy, of hoe hun het noemen marine.