Washandjes als onderlappen ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Armaris

Re: Washandjes als onderlappen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 21:44

emkelover schreef:
Blue_star ;

Bij mijn groene setje zitten elastische bandages..

Ok.. ik probeer jullie adviezen nu genoeg aangehoort en ik heb ook al genoeg gehoord dat je onderlappen moet hebben en bla bla bla

Dan moet je idd onderlappen hebben

venusjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:07

Ik denk dat er veel mensen hier niet goed lezen, Ze stelde een VRAAG ,en daar is bokt voor,toch? Als jullie nu zeggen dat dat niet kan dan zal ze dat allicht ook niet doen Wees blij dat ze het vraagt, anders zou ze misschien haar paard verkl**t hebben zonder dat jullie dat wisten

venusjah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:10

beantsje schreef:
nog even een vraagje? Fleece bandages zijn toch stalbandages, dus niet om mee te rijden? of heb ik het mis??

Met sommige fleecebandages kan je rijden,dat zijn polobandages,die zijn dikker en vangen hardere klappen op tegen de benen.

snoopy19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:19

je kan best voor 1 keertje omdat je nog geen onderlappen eronder hebt gekocht, een keer een oude handdoek kapot knippen en die eronder doen... maar zorg de volgende keer als je ze gebruikt dat je er wel onderlappen bij hebt. Bij elastische bandages heb je echt onderlappen nodig. Fleecebandages heben geen onderlappen nodig.

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 22:51

ontopic: een oude handdoek kan ook prima als onderlappen, als het dan maar een dikke handdoek is, en wel de randjes eraf knippen zodat er geen dikkere randen aanzitten die kunnen gaan schuren. of een stuk deken, of idd gewoon van die zeem vaatdoekjes. er is genoeg te bedenken als je maar een beetje crea bent. succes!

offtopic: ik vind het jammer dat mensen die om advies vragen er vaak zo hard tegenin gaan als ze het krijgen.