Politie paarden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 23:19

This_is_me

Re: Politie paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 04:33

Cassidy schreef:
Lisjuh87 schreef:
Mijn droom zal altijd politie te paard blijven,, lijkt me echt zoiets geweldigs!

Ja geweldig...in herfst en winter urenlang in de kou en in de regen op een stilstaand paard een groepje rellende voetbalsupporters in bedwang houden.
Stapritjes door de stad met als gevolg een paard met straatbenen, stijf en niet soepel.
Kastelen van paarden waar je zonder ladder niet op kunt komen.
Voordat kans maakt om bij de bereden politie te komen eerst verplicht zoveel jaar straatdienst draaien, en dan alsnog afgewezen worden.
Zoveel uur te paard doorbrengen dat je blij bent 's avonds naar huis te kunnen, en geen zin hebt in een eventueel eigen paard.

Erg fijn, politie te paard.....geef mij mijn eigen paarden maar (de kantoorbaan die er aan vastzit om ze te kunnen bekostingen neem ik op dat moment maar voor lief)

Pcies en zo is het !!!
Mensen vergeten dat je paarden en dienst honden moet zien als VOORWERPEN. Dat klinkt hard maar zo is het wel.. JE moet ze zien als bijvoorbeeld je auto, je wapen of pepperspray. Ze zijn een hulpmiddel in de uitoefening van je beroep. Als ze niet meer van dienst kunnen zijn dan moeten ze weg. Hoe hard dat ook klinkt. Dienst honden doen ze ook niet zomaar weg naar "iemand" Het zal met de paarden net zo gaan