Het maakt ze niet uit wat het is, ze eten echt alles, ze proberen regelmatig ook mijn vingers uit
Ik denk dat ze toch wel de standaard appels lekker vinden, en dan wel van die sappige
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ik denk dat ze toch wel de standaard appels lekker vinden, en dan wel van die sappige
en een komkommer is ook zeker niet verkeerd!
want dat hoef ze ook niet
Mariska Channie23 schreef:Trouwens, als hij het op heeft zit het echt overal!! Zelfs op zijn oren

hahahaha Quellian, ja ik denk dat ze zoiets bedoelt

), loopt de stal weer uit en gaat in het pad hooi staan eten.
Als ik niet oppas haalt ze ze er zelf ook wel uit voor me
Dat werd me wat te duur, dus nu houden we het maar op oud (bruin) brood, dat witte lust ze niet, met sesaszaadjes juist des te lekkerder
. Hij is dol op zijn himalaya liksteen ( 2 kg. op binnen 2 weken!!!) en natuurlijk de standaard dingen als appels, wortels, pepermuntjes etc.
. Ook snickers, marsen en m&m's vallen erg bij hem in de smaak (maar krijgt hij natuurlijk zelden en dan nog weinig
). 

Quellian schreef:Channie23 schreef:Trouwens, als hij het op heeft zit het echt overal!! Zelfs op zijn oren
Zoiets?![]()
![]()
Heb je toevallig ook nog een foto van de stal? Vooral de muren moeten het flink ontgelden

.