dorientjuh schreef:Bovendien kun je best nog even doorsparen als je ook een echt lamsvel kunt betalen.
heb ik al.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
dorientjuh schreef:Bovendien kun je best nog even doorsparen als je ook een echt lamsvel kunt betalen.
punkies schreef:#Ymke# schreef:Waarom heb je in godsnaam een paard gekocht als je niet eens een fatsoenlijk zadel kunt betalen?
Waarom in gods naam, maak jij zo'n ***** opmerking?niet gezond, hier heeft niemand wat aan!

) kreeg ik in totaal 200 euro terug 

Maflinger schreef:Rambogirl schreef:mijn zadel is geloof mij maar het geld meer dan waard. Het zit heel lekker, gaat superlang mee en past op bijna alle paarden.
Als jij denkt dat 1 zadel op heel veel paarden past, zit je heel erg fout!
Geen een zadel past op heel veel paarden! Elk paard zou een zadel moeten hebben die op maat gemaakt is! Jouw kleren passen toch ook niet op een heleboel mensen? En dan bedoel ik niet alleen een broek of shirtje, maar alles wat je aan hebt ineens. Zoals je BH, je schoen, broek enz. Er zijn maar weinig mensen die exact dezelfde maten nodig hebben als jij!
Er zijn heus wel veel paarden met dezelfde boommaat, maar de een heeft andere kussens nodig dan de andere, weer een ander heeft een hoge schoft, de ander heeft bijna geen schoft, nog een heeft een 'lange schoft. NIet alleen de kussens aan de achterkant hebben aanpassingen nodig, maar ook die vooraan en middenin.

Soxje schreef:Jij hebt makkelijk praten hè Ymke, je woont bij je ouders, hoeft geen stalling te betalen en ik denk de aanschaf e.d. ook niet. Bij jou zijn er zo te lezen in je profiel ook al een paar ponies ingeslapen en dat gebeurt vaak met paarden waar men niet te veel meer aan wil laten dokteren vanwege de kosten of anderszins.
Soxje schreef:Jij hebt makkelijk praten hè Ymke, je woont bij je ouders, hoeft geen stalling te betalen en ik denk de aanschaf e.d. ook niet. Bij jou zijn er zo te lezen in je profiel ook al een paar ponies ingeslapen en dat gebeurt vaak met paarden waar men niet te veel meer aan wil laten dokteren vanwege de kosten of anderszins.
en mag mijn berichten gaan nakijken :d ) #Ymke# schreef:Zou het fijn vinden als je dat irritante toontje uit je berichten haalt, ik ben niet degene die hier aangevallen hoort te worden want ik bespaar nog liever op mijn eigen kleding dan op goed tuig voor mijn paarden.
Alane schreef:ik denk dat weinig mesen zich realiseren hoe belangrijk goed passen den vooral zittend materiaal is.. of dat nu sokken, een rijbroek, zadel, bit, hoofdstel of laarzen zijn...
En als je je dat realiseerd dan begrijp je de reactie van Ymke ook...
Alles valt en staat met goed zittend/passend en voelend materiaal...
En als je 3 paarden hebt en voor 1 geen geld voor een goed passend zadel ... dan doe je iets niet goed ( en ja een ieder mag in mijn profiel gaan kijken.... staat niets inen mag mijn berichten gaan nakijken :d )