Kijk mij nu eens, mooi he
, vandaag ben ik in een .........setje. Staat mooi he! Morgen heb ik een ........ setje en volgende week een .......setje!
kassa!Doe maar gewoon dan doe je gek genoeg
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, vandaag ben ik in een .........setje. Staat mooi he! Morgen heb ik een ........ setje en volgende week een .......setje!
kassa!
gewoon om te 'laten zien'
(en ja! Ik geef toe: ik ben geobsedeert door mijn lichtblauwe setje
)
. Mijn paard is wel gepoetst en niet ingevlochten, de staart is stro vrij en met zo hier en daar een heksenvlecht. Mijn kleren zijn schoon.
. Is ook je goed recht
die witte rijbroek moet toch een keer vies worden
.
sjakie schreef:Jullie doen dus altijd een setje en gaat het gewoon om het feit dat je het mooi vind en je er neem ik aan prettig bij voelt. Dus niet specifiek met respect te maken, toch?
Citaat:licht er aan waar de clinic is, als het op een groot evenement is waar alles netjes en verzorgd is zou ik het wel doen of op een manege waar alles vies is en bijna geen publiek komt kijken ga je wel gewoon netjes maan niet heel uitgebreid
ga in de stijl van de clinic mee
sjakie schreef:Maar dan vraag ik me nogsteeds de andere kant van het verhaal af. Inhoeverre kan de instructeur of clinicgever het schelen of de combinatie schoon is of ingevlochten en in set?
.
In de regel zie ik trouwens de setjesmensen vaak wel gemotiveerder en geconcentreerder trainen dan de mensen die er maar iets op gooien. Maar dat verschil ligt dan misschien ook in het feit dat veel 'echte' setjesmensen die ik ken met die setjes rijden omdat ze een gekende verschijning in de paardensport zijn dus dan moet je ook wel degelijk trainen 
Urielle schreef:Phia, daar spreek je over motivatie, dat is een ander onderwerp. Alsof mensen die in setje rijden niet luisteren... maar dat is niet wat je bedoelt neem ik aanIn de regel zie ik trouwens de setjesmensen vaak wel gemotiveerder en geconcentreerder trainen dan de mensen die er maar iets op gooien. Maar dat verschil ligt dan misschien ook in het feit dat veel 'echte' setjesmensen die ik ken met die setjes rijden omdat ze een gekende verschijning in de paardensport zijn dus dan moet je ook wel degelijk trainen

)

)