wat vinden jullie van dit hoofdstel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 23:44

dan denk ik dat ik toch voor de bandari ga dan omdat dat duits leer is..

mieamore

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 00:29

italiaans leer is op zich heel goed leer maar zoals elk leer soort moet je het onder houden, italiaans leer dus echt, maar je moet het minder onderhouden want dit is echt leer maar niet betaalbaar. vanwege zijn soepelheid. maar een goedkoper leer dit zie je aan de foto waarschijnlijk afgekeurd italiaans leer, dat zou kunnen. maar zoveel geld voor een tweede hands hoefdstel zou ik nooit doen, en ieder merk hoofdstel is wel iets aan, het belangrijkste is zelf goed voelen aan het leer als het leer is voel je dat gelijk.
leer is lekker soepel en niet stug, zoals de meeste hoofdstellen tegenwoordig zijn, misschien minder onderhoud en niet de echte kwaliteit.
echt leer heeft onderhoud nodig en dit geld ook voor minder leer of nep leer als je rijd en het regent word alles stug het word nat en droogt weer op en zo gaat het maar door. maar onderhoud ho maar dat is teveel werk. en niet belangrijk maar dit is het belangrijkste wat onderhoud voor hoofdstel en zadel want er is geen een leer soort waterproof zonder onderhoud.

Frank

Re: wat vinden jullie van dit hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 05:10

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb de Kieffer
Maar niet de Goldline. Die is lelijk!

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 08:43

Volgens mij vroeg ze niet welk leer beter is, maar welk hoofdstel ze beter kan nemen..

Ik vind dat je een Pagony moet nemen, die heeft ook een gedeeld kopstuk staat een stuk mooier..

Kijk maar naar de foto die ik op de vorige pagina heb geplaatst..

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 10:02

AnoukShel schreef:
Volgens mij vroeg ze niet welk leer beter is, maar welk hoofdstel ze beter kan nemen..

Ik vind dat je een Pagony moet nemen, die heeft ook een gedeeld kopstuk staat een stuk mooier..

Kijk maar naar de foto die ik op de vorige pagina heb geplaatst..

maar heeft de bandari da tniet dan!!!

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 10:46

we zijn hier volgens mij aan het afdwalen
ik vind het haast onmogelijk dat dit "BR" oofdstel zo duur is geweest. BR is over het algemeen een middenmoot merk qua prijsen, en dit hoofdstel zit duidelijk een heel eind erboven. een frontriem kopen en even een merkje inslaan gaat supermakkelijk
is zou voor alle zeker heid via www.br.nl en dan naar informatie gaan, en even een e-mail naar hun sturen of ze dit hoofdstel zo kennen en wat de nieuwprijs is.
want deze goldline's worden steeds goedkoper gemaakt, en sommigen denken er dan leuk winst op te maken door het voor te doen als ander merk.

Dit hoofdstel was 25 euro, en wordt al ruim 2 jaar verkocht hier in de ruitersportzaak
Afbeelding

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 16:35

lowara schreef:
we zijn hier volgens mij aan het afdwalen
ik vind het haast onmogelijk dat dit "BR" oofdstel zo duur is geweest. BR is over het algemeen een middenmoot merk qua prijsen, en dit hoofdstel zit duidelijk een heel eind erboven. een frontriem kopen en even een merkje inslaan gaat supermakkelijk
is zou voor alle zeker heid via www.br.nl en dan naar informatie gaan, en even een e-mail naar hun sturen of ze dit hoofdstel zo kennen en wat de nieuwprijs is.
want deze goldline's worden steeds goedkoper gemaakt, en sommigen denken er dan leuk winst op te maken door het voor te doen als ander merk.

Dit hoofdstel was 25 euro, en wordt al ruim 2 jaar verkocht hier in de ruitersportzaak
[img]http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?

dast is ook een mooie wat is dit voor merk..action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nGAAAAMQFZi9!y31dnfg0QQTujURVtd8kEpTaBvYLQJWDm1aWBIYjrAAAAAAAAAAA[/img]

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 11:59

weer een vraag aan iedereen...nou kan ik een imperal riding hoofdstel splinternieuw overnemen. is dat een goed merk bijv beter als de pagony en bandari??zal even foto hier bij zetten van de imperal riding.

Afbeelding

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 12:31

[quote="Emaartje"]weer een vraag aan iedereen...nou kan ik een imperal riding hoofdstel splinternieuw overnemen. is dat een goed merk bijv beter als de pagony en bandari??zal even foto hier bij zetten van de imperal riding.

het is weereens bedrog van iemand wie niet eerlijk is met de verkoop die zegt dat dit een imperal riding is maar zag net dezelfde foto met kaartje op zadelmarkt staan en het is een ascot als merk..dus trap er niet in.ik ga toch maar in de ruiterwinkel kopen..dit is niets.

elissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 16:11

Hoi,

Ik heb dit hoofdstel van Kieffer was erg mooi toen ik hem kocht, maar nu na verloop gaat de gouden rand slijt eraf het is een soort laagje eroverheen bij mijn bit is hij al helemaal kaal echt zonde.

Ik zou er niet meer dan 50 euro voor die van BR betalen

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 16:45

ik heb vandaag voor way een nieuw hoofdstel gekocht!!ik heb er nog geen foto van ofzo maar dat komt nog(HIERBIJ WEL EEN FOTO VAN HET HOOFDSTEL OP INTERNET GEVONDEN HET IS PRECIES DEZELFDE)...het is een zwart hoofdstel met gouden gespjes..het merk is denk ik niet zo bekend want het is een engels merk.maar van heel goed zacht en soepel leer..je kunt het gelijk voelen het verschil tussen de ledersoorten..het merk is Royal..dus een engels merk.en het is engels leder..het hoofdstel kosste mij €43,95...gr emaartje

wie heeft er nog meer een hoofdstel van engels leer!!!en blijft het mooi...enz..

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 17:02

Emaartje schreef:
ik heb vandaag voor way een nieuw hoofdstel gekocht!!ik heb er nog geen foto van ofzo maar dat komt nog(HIERBIJ WEL EEN FOTO VAN HET HOOFDSTEL OP INTERNET GEVONDEN HET IS PRECIES DEZELFDE)...het is een zwart hoofdstel met gouden gespjes..het merk is denk ik niet zo bekend want het is een engels merk.maar van heel goed zacht en soepel leer..je kunt het gelijk voelen het verschil tussen de ledersoorten..het merk is Royal..dus een engels merk.en het is engels leder..het hoofdstel kosste mij €43,95...gr emaartje

wie heeft er nog meer een hoofdstel van engels leer!!!en blijft het mooi...enz..

Afbeelding

het is dus hetzelfde hoofdstel als een br hoofdstel...maar heeft dan alleen het merk br niet voorderest precies hetzelfde,,en wat vinden jullie ervan..

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:05

mooi maar ik weet niet hoe duur hoor

Rachelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:27

Mijn verzorgpaardje heeft ook een goldline en hij lijkt er sprekend op.
Ik weet alleen niet wat voor goldline het is maar ik vind het een fijn hoofdstel en ook sterk want hij heeft hem al ±7 jaar en het ziet er nog als nieuw uit.

Alytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:44

Dit hoofdstel ben ik ook van plan te kopen! Ik vind hem super mooi, maar heb je dit hoofdstel nieuw of tweedehands gekocht? hij is nu 37,85 bij www.ingridvanberlo.nl Maar is het hoofdstel mooi in het echt? en hoe voelt het leer aan?

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 23:26

Alytje schreef:
Dit hoofdstel ben ik ook van plan te kopen! Ik vind hem super mooi, maar heb je dit hoofdstel nieuw of tweedehands gekocht? hij is nu 37,85 bij www.ingridvanberlo.nl Maar is het hoofdstel mooi in het echt? en hoe voelt het leer aan?

ik heb dit hoofdstel nieuw gekocht bij de ruitersportzaak hier in de buurt!!ja het is een heel mooi hoofdstel en soepel zacht leer..echt een aanrader..ik zag inderdaad staan op de site van ingridvanberlo daar is die goedkoper..maarja dan komen er weer verzendkostenbij van €5,00 dan kom je bijna op hetzelfde neer want ik heb €43,75 betaald .. gr emaartje

Prissiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:27

Emaartje schreef:
Sily schreef:
Wij hebben dit soort hoofdstellen in de winkel nieuw voor 40 euro, van een ander merk, maar heb hem zelf en is idd een lekker en mooi hoofdstel.

Weet je de nieuwprijs van dit hoofdstel?
Hoe lang heeft ze hem?

nieuwsprijs €120...
hoelang ze hem heeft weet ik niet

sorry maar ikzlef heb dit hoofdstel ook alleen dan in de silverline en bij
mij koste die 109 euro

Maar ze mag er wel 80 euro voor vragen ofzo als ze hem niet veel heb gebruikt dan

Emaartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 23:28

Rachelle schreef:
Mijn verzorgpaardje heeft ook een goldline en hij lijkt er sprekend op.
Ik weet alleen niet wat voor goldline het is maar ik vind het een fijn hoofdstel en ook sterk want hij heeft hem al ±7 jaar en het ziet er nog als nieuw uit.

dit is geen goldline hoor was ik eerst wel van plan om te kopen..maar ben toch van gedachte veranderd omdat ik he tniet mooi vind de frontriem te verwisselen met een goldline randjes in de neusriem dan wordt het weer te druk.dus nou heb ik gewoon een zwartonderlegd hoofdstel met de gouden diamantjes..ik maak er nog wel een foto van als way die op heeft...heb je van jouw hoofdstel ook een foto??

StalGriendt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 11:52

Ik heb ook de bandiri silverline. Super mooi hoofdstel, zach leer en koste 0 euro. Ik heb hem nu 8 maanden en hij is nog helemaal mooi, ook geen afgesleten zilverrandjes of zo.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:39

AnoukShel schreef:
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik heb nog nooit van De BR Goldline gehoord!!

Het is de Kieffer Goldline!!
En je hebt dan wel de namaak van Pagony bij Divoza,
en die ziet er zo uit...

http://www.mijnalbum.nl/Foto=NRKE6IE4[/img]

Dus hij is dan Precies hetzelfde..

ik heb deze ook, nieuw issie 40 euro, ik heb hem van mijn zusje overgekocht voor 30 en ze heeft hem maar 3x gebruikt dus !

als ik jou was zou ik lekker een nieuwe voor 40 euro kopen dan, of gewoon een hoofdstel van een betere kwaliteit, betaal je wel meer voor, maar doe je langer mee. die je nu gekocht hebt is trouwens wel erg mooi hoor