Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

AnoukShel schreef:Volgens mij vroeg ze niet welk leer beter is, maar welk hoofdstel ze beter kan nemen..
Ik vind dat je een Pagony moet nemen, die heeft ook een gedeeld kopstuk staat een stuk mooier..
Kijk maar naar de foto die ik op de vorige pagina heb geplaatst..

lowara schreef:we zijn hier volgens mij aan het afdwalen
ik vind het haast onmogelijk dat dit "BR" oofdstel zo duur is geweest. BR is over het algemeen een middenmoot merk qua prijsen, en dit hoofdstel zit duidelijk een heel eind erboven. een frontriem kopen en even een merkje inslaan gaat supermakkelijk
is zou voor alle zeker heid via www.br.nl en dan naar informatie gaan, en even een e-mail naar hun sturen of ze dit hoofdstel zo kennen en wat de nieuwprijs is.
want deze goldline's worden steeds goedkoper gemaakt, en sommigen denken er dan leuk winst op te maken door het voor te doen als ander merk.
Dit hoofdstel was 25 euro, en wordt al ruim 2 jaar verkocht hier in de ruitersportzaak
[img]http://groups.msn.com/isapi/fetch.dll?
dast is ook een mooie wat is dit voor merk..action=MyPhotos_GetPubPhoto&PhotoID=nGAAAAMQFZi9!y31dnfg0QQTujURVtd8kEpTaBvYLQJWDm1aWBIYjrAAAAAAAAAAA[/img]
Emaartje schreef:ik heb vandaag voor way een nieuw hoofdstel gekocht!!ik heb er nog geen foto van ofzo maar dat komt nog(HIERBIJ WEL EEN FOTO VAN HET HOOFDSTEL OP INTERNET GEVONDEN HET IS PRECIES DEZELFDE)...het is een zwart hoofdstel met gouden gespjes..het merk is denk ik niet zo bekend want het is een engels merk.maar van heel goed zacht en soepel leer..je kunt het gelijk voelen het verschil tussen de ledersoorten..het merk is Royal..dus een engels merk.en het is engels leder..het hoofdstel kosste mij €43,95...gr emaartje
wie heeft er nog meer een hoofdstel van engels leer!!!en blijft het mooi...enz..

Alytje schreef:Dit hoofdstel ben ik ook van plan te kopen! Ik vind hem super mooi, maar heb je dit hoofdstel nieuw of tweedehands gekocht? hij is nu 37,85 bij www.ingridvanberlo.nl Maar is het hoofdstel mooi in het echt? en hoe voelt het leer aan?
gr emaartje Emaartje schreef:Sily schreef:Wij hebben dit soort hoofdstellen in de winkel nieuw voor 40 euro, van een ander merk, maar heb hem zelf en is idd een lekker en mooi hoofdstel.
Weet je de nieuwprijs van dit hoofdstel?
Hoe lang heeft ze hem?
nieuwsprijs €120...
hoelang ze hem heeft weet ik niet
Rachelle schreef:Mijn verzorgpaardje heeft ook een goldline en hij lijkt er sprekend op.![]()
Ik weet alleen niet wat voor goldline het is maar ik vind het een fijn hoofdstel en ook sterk want hij heeft hem al ±7 jaar en het ziet er nog als nieuw uit.
was ik eerst wel van plan om te kopen..maar ben toch van gedachte veranderd omdat ik he tniet mooi vind de frontriem te verwisselen met een goldline randjes in de neusriem dan wordt het weer te druk.dus nou heb ik gewoon een zwartonderlegd hoofdstel met de gouden diamantjes..ik maak er nog wel een foto van als way die op heeft...heb je van jouw hoofdstel ook een foto?? AnoukShel schreef:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik heb nog nooit van De BR Goldline gehoord!!
Het is de Kieffer Goldline!!
En je hebt dan wel de namaak van Pagony bij Divoza,
en die ziet er zo uit...
http://www.mijnalbum.nl/Foto=NRKE6IE4[/img]
Dus hij is dan Precies hetzelfde..
en ze heeft hem maar 3x gebruikt dus !