Wat vinden jullie van onze stal'opzet'?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:18

Nee, deze doet het niet express
Ik tref hem regelmatig languit liggend aan en dan heeft hij rondom echt maar heel weinig ruimte over.

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:25

Klinkt super. Het is dat ik mijn pony's op een andere manier wil houden(24/7 op het land in de groep en bij mijn eigen huis) maar anders had ik het wel geweten. Ik ken wel stallen die veel minder zijn en het zelfde of meer vragen. Dus je prijs kan wel om hoog.

Frank

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:39

Sjuimpje schreef:
ik vind dat altijd wat sneu
Wat is daar nou sneu aan?
Jij kunt hem beter zindelijk maken zeg

fransje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:22

Frank schreef:
Het enige nadeel zou ik het buitenrijden vinden. Polder raak je snel op uitgekeken. Maar met de trailer is dat simpel op te lossen. Strand en duinen is zeer vlakbij.

Dat vind ik dus ook. De schermerpolder is best mooi maar voor drie keer per week is het vrij eentonig. En met de trailer enzo is toch altijd weer een gedoe. Ten eerste moet jezelf al een trailer en een geschikte auto hebben.

Verder denk ik nog steeds dat je je prijs niet veel hoger moet maken. Er is volgens mij concurrentie genoeg in de regio. Je huidige prijs is normaal.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 11:08

Commerciële advertenties zijn enkel toegestaan op EA-Commercieel. Ik snap dat dit topic misschien niet als zodanig bedoeld is, maar gezien de toon van de reacties komt het wel zo over. Na meer dan 50 reacties denk ik dat je genoeg informatie moet hebben en zet ik een slotje.