Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Heb er 2 van Pagony (5 jaar en 1/2 jaar oud) en 1 van Global (alleen gebruikt voor foto's) en alles is even soepel

.
Maar goed, de tweede keer dat mijn paard het deken op had regende het even flink. Toen ik hem uit de wei haalde zag ik al dat zijn witte sokjes een beetje blauw waren geworden. Hij gaf over zijn hele lijf blauw af, het is maar goed dat hij bruin is en geen schimmel want het heeft echt nog zeker 2 weken geduurd voordat de blauwe gloed bij zijn sokjes weg was
Ik heb de deken vervolgens een paar dagen in een teil met water laten liggen, het water was echt super blauw toen ik de deken eruit haalde! Vervolgens heeft mijn moeder de deken ook nog gewassen, als die nu nog afgeeft weet ik het ook niet meer! 

Margreet schreef:Tja, wat je soepel en prettig aanvoelend leer vindt is subjectief he....

Sydney2005 schreef:Je kan beter iets duurders kopen van betere kwaliteit, dan Pagony. Dat is wel zulk flutspul, typisch voorbeeld van goedkoop = duurkoop

Margreet schreef:Wat je prettig vindt blijft toch écht subjectief.
Quellian schreef:Sydney2005 schreef:Je kan beter iets duurders kopen van betere kwaliteit, dan Pagony. Dat is wel zulk flutspul, typisch voorbeeld van goedkoop = duurkoop
Uhm... MIJN hoofdstel is echt geen flut en toch echt van Pagony
Dus jij VINDT het duurkoop, ikke niet. Ik hoef niet zo hoog van de toren te blazen en ben tevreden met minder dure dingen.
Margreet schreef:Dat is toch ruk, dat het maar afwachten is of de kwaliteit ok is én blijft.
En daarbij: dan vind ik het ook wel weer leuk om een andere te kopen
maargoed, ik vind mijn ene pagony hoofdstel mooier dan mijn andere, bij die oudste ( was 11 euro ) is het leer geweldig soepel en mooi. en die andere ( was 40 euro de rennes ) is het leer teveel gaanuitzetten door de olie , zoals eerder hier al ook gezegd is dacht ik. en dat is zonde, wnat het is een aardig hoofdstel. maar toch zou ik met tuigage liever voor de kieffers ofzo gaan dan heb je wel meer geld uitgegeven, maar je hebt een mooi hoofdstel, van degelijke kwaliteit... vind ik