1) Gebruiken jullie bescherming tijdens het trainen van jullie paarden? a> Ja b> Nee c> Soms
2) Wat voor bescherming gebruiken jullie dan? a> Pijpkousen b> Springschoenen c> Beide d> Anders. Namelijk: bandages en springschoenen
3) Wat vinden jullie van ons nieuwe product? a> Handig b> Onhandig, zoja: waarom? c> Ik weet niet
4) Zouden jullie het gebruiken? a> Ja -> aangezien ik het probleem heb dat mijn paard zich altijd aantikt , en ik dus met bandages en springschoenen moet rijden, en zich toch nog altijd aantikt tussen de bandage en de springschoen. Met dit product zou dit probleem opgelost zijn. b> Nee c> Misschien
5) Tijdens welke discipline zouden jullie het gebruiken? a> Springen b> Cross c> Dressuur (training) d> Longeren e> Anders. Namelijk: ...................
6) Wat vinden jullie van het materiaal waarvan het gemaakt is? a> Goed b> Kan beter c> Slecht, want?
7) Wat vinden jullie van de reflectoren? a> Handig b> Niet nodig c> Maak het product mét en zonder reflectoren
8) Wat vinden jullie van onze richtprijs voor het product? a> Te hoog b> Normaal c> Laag
9) Hebben jullie nog ideeën/ suggesties om ons product te verbeteren? a> Ja, namelijk: ..................... b> Nee